رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد گفت: در حاشیه اجلاس جهانی شوراها در تهران چندین تفاهم نامه گردشگری بین شهرداری بجنورد و سرمایه گذار خارجی امضا شد.
کد خبر: ۲۷۰۲۹۰
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۹ 01 August 2016
اعظم السادات افشین فر یکشنبه شب در نشست شورای اسلامی شهر بجنورد اظهار کرد: این مذاکرات بین این اعضا و چند سرمایه گذار از کشورهای ایتالیا، ترکیه، سوئیس و عراق در حاشیه اجلاس جهانی شوراها که در روزهای 30 ام و 31 ام تیرماه در تهران برگزار شد ،انجام گرفت.
وی خاطرنشان کرد: تفاهم نامه های اولیه که امضا شده است الزام آور هم نیست ولی درصدد هستیم تا تفاهم نامه های دیگر را برای ایجاد همکاری بیشتر امضا کنیم.
افشین فر تصریح کرد: این تفاهم نامه ها شامل بخش هایی چون بازاریابی و تبلیغات، سرمایه گذاری، خدمات و امنیت، امور آموزشی، تبادل دانش و تجربیات گردشگری و همچنین همکاری در پروژه های گردشگری شهرستان بجنورد است.
وی عنوان کرد: همچنین به منظور فراهم کردن خدمات مناسب گردشگری و نیز افزایش تبادل گردشگر میان دو کشور، سلایق و انتظارات اتباع خود را در نظر گرفته و امکانات و شرایط لازم را برای آنها فراهم کنند.
نائب رئیس شورای شهر بجنورد هم در این نشست گفت: در دیداری که معاونت بازسازی و بازتوانی سازمان مدیریت بحران کشور در هفته گذشته از مسیلها و رودخانه های اطراف شهر بجنورد انجام گرفت مقرر شد سازمان آب منطقه ای در پروژه های داخل شهربجنورد با شهرداری همکاری لازم را داشته باشد.
رضا فیروزه افزود: در این دیدار وظایف هر یک از دستگاه های مربوطه برای بهسازی و ساماندهی مسیلها و رودخانه های شهر بجنورد در جهت جذب اعتبارات لازم مشخص و معین شد.
استان 925 هزار نفری خراسان شمالی در شمالشرق کشور واقع شده است وشهر بجنورد با دارا بودن 2 منطقه شهری و همچنین شهرداری مهر 211 هزار نفر جمعیت دارد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار