استاندار ایلام گفت:ترویج و تبلیغ آموزه های رضوی در پیشگیری از آسیب های فرهنگی تاثیرویژه ای دارد.
کد خبر: ۲۷۰۰۶۳
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۵ 01 August 2016

استاندار ایلام گفت:ترویج و تبلیغ آموزه های رضوی در پیشگیری از آسیب های فرهنگی تاثیرویژه ای دارد.

به گزارش تابناک ایلام؛محمدرضا مروارید با اشاره به در پیش بودن زمان برگزاری جشنواره ملی رضوی در ایلام اظهار کرد: برگزاری این جشنواره زمینه انس و آشنایی هر چه بیشتر مردم بویژه نسل جوان را با معارف رضوی بیشتر و محکم تر خواهد کرد.

وی ادامه داد: برگزاری جشنواره های رضوی همزمان با دهه کرامت در استان های مختلف کشور و خلق آثار هنری و فرهنگی با هدف ترویج فرهنگ رضوی حرکتی بسیار ارزشمند است و همه آحاد جامعه از برکات این مهم بهره مند خواهند شد.

مروارید با اشاره به تاثیر ترویج و تبلیغ آموزه های رضوی در پیشگیری از آسیب های فرهنگی افزود: فرهنگ از دیدگاه مقام معظم رهبری و سایر مسئولان نظام اهمیت ویژه ای دارد و باید با استفاده از زبان هنر برای ترویج فرهنگ دینی و پیشگیری از آسیب های اجتماعی اقدام های اساسی و تاثیرگذار انجام شود.

استاندار ایلام تاکید کرد: جشنواره رضوی پل ارتباطی بین مردم بویژه جوانان با گفتمان امام رضا (ع) است چرا که شرکت کنندگان در این جشنواره با خلق آثارشان سیره و منش امام رضا(ع) را به تصویر می کشند.

جشنواره بین المللی امام رضا(ع) با موضوع های مختلف فرهنگی، هنری و علمی برای چهاردهمین دوره همزمان با دهه کرامت از میلاد با سعادت حضرت معصومه (س) تا میلاد امام رضا (ع) با هدف توسعه و ترویج فرهنگ رضوی در سراسر کشور برگزار می شود امسال استان ایلام برای نهمین سال میزبان این جشنواره است. 

این جشنواره در استان ایلام از سال 87 آغاز و تاکنون بصورت متوالی همه ساله در رشته های مختلف پیامک رضوی، تحقیق و پژوهش با موضوع رضوی و سفرنامه و خاطره نویسی برگزار شده است.

جشنواره رضوی امسال با موضوع سفرنامه و خاطره نویسی 20 مرداد در ایلام برگزار خواهد شد./ف

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار