روابط عمومی فرهنگ وارشاداسلامی کرمانشاه:
جشنواره سراسری اقوام ایرانی که پیش از این قرار بود ۳۰ مرداد تا ۶ شهریور برگزار شود به دلیل استقبال شرکت کنندگان و رایزنی برای اضافه شدن بخش بین الملل به این جشنواره به تعویق افتاد.
کد خبر: ۲۶۹۸۰۸
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۶ 01 August 2016
  به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه؛ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه طی نشستی با خبرنگاران کرمانشاه  فعالیت های سال جاری بررسی شد.
بر پایه این گزارش؛ بر این اساس جشنواره مذکور در هفته اول بهمن ماه امسال برگزار می شود و شرکت کنندگان می توانند آثار خود را تا یک ماه قبل از برگزاری یعنی پایان آذر ماه امسال به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.
رحیمی زنگنه تصریح کرد: ما تنها استانی هستیم که موفق به ثبت جشنواره سراسری اقوام شدیم و تا کنون هیچ استانی به این شکل جشنواره را برگزار نکرده است.
وی گفت: جشنواره ای که در سنندج برگزار می شود توسط حوزه اجتماعی وزارت کشور و به صورت گروه های منتخب خواهد بود اما ما به صورت سراسری و ارسال اثار آن را برگزار کرده ایم.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه افزود: در این شکل برگزاری، گروه هایی که تا کنون جایی مطرح نشده اند فرصتی پیدا می کنند تا بتوانند مطرح شوند.
رحیمی زنگنه اظهار داشت: تا کنون ۲۲۰ اثر در حوزه موسیقی و تئاتر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده که داوری خواهند شد.
وی یادآور شد: در کنار بخش مسابقه بخش اجرای گروه های مطرح کشوری را هم داریم که به اجرای برنامه خواهند پرداخت.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه همچنین از برگزاری همایش ملی امام رضا (ع) در آیینه ادبیات پایداری طی ۲۰ مرداد در کرمانشاه خبر داد و گفت: سخنرانان ویژه ای از کشور در این جشنواره حضور دارند.
رحیمی زنگنه افزود: ۷۰ مقاله به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده  است که بیشتر آثار ارسالی از شرکت کنندگان در استان بوده و کرمانشاه در این زمینه پیشرو بوده است.
این مسئول همچنین از چاپ مقالات ارسالی به جشنواره اقوام ایرانی در قالب مجموعه مقالات خبر داد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار