کد خبر: ۲۶۹۷۹۵
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۳ 01 August 2016

مدیرکل راه وشهرسازی شهرستان ایرانشهر گفت: در جریان بارندگی های اخیر و طغیان رودخانه های محلی، همچنان سه محور اصلی در جنوب استان سیستان وبلوچستان بر اثر سیل مسدود است.

ایوب کرد در گفت وگو با ایسنا-منطقه سیستان وبلوچستان، اظهار کرد: محور ایرانشهر-مهرستان که در روز سه شنبه پنجم مردادماه امسال بر اثر تخریب پل و طغیان رودخانه محلی مسدود شده بود ظهر روز چهارشنبه بازگشایی شد اما متاسفانه در همان شب بر اثر طغیان دوباره رودخانه محلی، مجدداً مسدود شد.

وی با بیان اینکه محور ایرانشهر- خیر آباد از روز چهار شنبه ششم مرداد ماه از ساعت 23:15 به علت طغیان رودخانه تا اطلاع ثانوی مسدود است تصریح کرد: جاده ترانزیتی این محور نیز سوم مرداد مسدود شده بود که با تلاش راه وشهر سازی صبح روز چهارم مردادماه بازگشایی شد.

وی خاطر نشان کرد: محور ایرانشهر به جلگه در محدوده روستای بهشت‌آباد به علت طوفان شدید، گردخاک، ماسه بادی، طغیان رودخانه های محلی و آب بردگی آب نماها از دیروز شنبه 9مرداد ماه مسدود شده و همچنان مسدود است.

وی اذعان کرد: در حال حاضر برای بازگشایی محور ایرانشهر به جلگه یک دستگاه تریلی کمرشکن، یک دستگاه لودر و یک دستگاه کامیون به همراه نیروهای گشت راهداری به محل اعزام شده اند.

وی با اشاره براینکه میزان آب وارد شده توسط سیلاب طوری است که باید فروکش کند افزود: در غیر این صورت بازگشایی این محور ها امکان پذیر نیست.

وی ادامه داد: در حال حاضر تردد در محور ایرانشهر به مهرستان از مسیر کنارگذر احداثی با رعایت احتیاط کامل مقدور است.

به گزارش ایسنا، در پی بارندگی‌های اخیر و بر اثر طغیان رودخانه کاجو، راه های ارتباطی 40 روستا در شهرستان قصرقند به دلیل نزدیکی به حاشیه رودخانه مسدود شده است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار