تابناک: معاون اجرایی رئیس‌جمهور در آئین آغاز به کار سامانه ارتباط مردم با ریاست جمهوری، گفت: این سامانه با حضور ۲۵۰ کاربر در چهار شیفت کاری پاسخگوی درخواست شهروندان از دولتمردان بوده و نماد پاسخگو بودن دولت یازدهم به مردم است.
کد خبر: ۲۶۶۵
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۰ 03 February 2015

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، محمد شریعتمداری در آئین آغاز به کار سامانه ارتباط مردم با ریاست جمهوری، اظهار داشت: این سامانه با حضور 250 کاربر در چهار شیفت کاری پاسخگوی درخواست شهروندان از دولتمردان بوده و نماد پاسخگو بودن دولت یازدهم به مردم است.

وی افزود: این سامانه 2 روز قبل از سفر استانی رئیس جمهور و هیات دولت فعالیت خود را آغاز می‌کند و دو روز پس از سفر، پاسخگوی مطالبات مردم است.

معاون اجرایی رئیس جمهور با بیان اینکه مردم اصفهان در تمام صحنه‌های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس حضور پرشور و با شکوهی داشته و دارند، افزود: استان اصفهان 10 درصد آمار شهدای کشور را به خود اختصاص داده است و 23 هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده و از جایگاه فرهنگی غنی برخوردار است.

در این مراسم رسول زرگرپور با دعوت از مردم به منظور استقبال پرشور از ریاست جمهور گفت: حضور کاروان تدبیر و امید در استان اصفهان فرصت طلایی، برای طرح مشکلات است و‌ انتظار می‌رود مردم حمایت خود را از دولت تدبیر و امید با استقبال پرشور خود اعلام کنند.

استاندار اصفهان، سامانه تلفنی 111 را فرصت بسیار خوبی جهت دریافت نقطه نظرات، دریافت‌ نامه‌ها و ارتباط موثر مردم با ریاست جمهوری دانست.

در این روز معاون اجرایی رئیس‌جمهور به همراه زرگر پور استاندار اصفهان و هیئت همراه از غرفه‌های دستگاه‌های اجرایی استان، غرفه سمن‌ها و NGO ها و بویژه غرفه دستاوردهای مددجویان بهزیستی بازدید کردند.

حضور الله‌وردی، مدیرکل دفتر توانمندسازی توانبخشی بهزیستی کشور، صادقی مدیرکل، حسینی نسب معاون پشتیبانی، شاهزیدی معاون مشارکت‌های مردمی و جمعی از مسئولان بهزیستی استان اصفهان از دقایق اولیه صبح امروز در غرفه اداره کل بهزیستی استان اصفهان، نشان از اهمیت حضور ریاست جمهور در استان اصفهان و و حسن خدمت این عزیزان به جامعه هدف بهزیستی داشت.

مدیرکل بهزیستی استان اصفهان با قدردانی و تشکر از همکاری و تعامل سازنده کارکنان بهزیستی استان، در برگزاری هرچه بهتر سفر ریاست جمهور گفت: امید است حاصل این سفر، ارتقاء سطح توانمندی‌های جامعه هدف بهزیستی، ایجاد اشتغال پایدار، ایجاد خودکفایی اقتصادی برای معلولین و تامین معیشت شرافتمندانه و عزتمند برای حفظ و ارتقاء کرامت انسانی توان یابان را در پی داشته باشد.

تاکنون بیش از 50 مورد از تماس‌های گرفته شده با خط 111 مرتبط با بهزیستی استان اصفهان بوده که عمده‌ترین تماس‌ها پیرامون درخواست وام‌های ضروری، کمک هزینه مسکن مددجویان ، کمک هزینه درمان است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
نسرین
|
-
|
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۳۱
بسمه تعالی
حضور جناب آقای دکتر قاضی زاده هشمی 
وزیر محترم بهداشت و درمان و آموزش پزشکی
با سلام و احترام
به استحضارمیرساند:
1- در راستای سیاستهای کلی نظام سلامت از طرف مقام معظم رهبری و عنایت ویژه حضرتعالی و دولت محترم  در راستای برنامه افزایش موالید و باروری سالم در کشور (بیشترین مسولیت این برنامه برعهده ماماهای خانواده بیمه روستایی است )اهمیت شغل مامای خانواده در سیستم بخوبی مشهود میباشد. عدم امنیت شغلی  وهمچنین طولانی بودن ساعت کاری ومسافت زیاد روستاهای محل خدمتمان (تقریبا تمام طول روز از منزل دور هستیم )که این امر باعث شده اغلب بدون فرزند و یا تک فرزند باشیم .چراکه بخاطر عدم امنیت شغلی اصلا جرئت باردار شدن نداریم.
آیا فقط باید دیگران را تشویق به فرزند آوری کنیم و خودمان در آرزوی داشتن فرزند بمانیم؟لذا خواهشمند است با عنایت حضرتعالی جهت تغییر ساعت کار مثل بقیه خانمهای شاغل مارابرای  بودن در کانون گرم خانواده یاری فرمائید.
2-از آنجا که  ماماهای خانواده  عموما هم مادر هستیم و هم همسر و حدود ده سال است که بصورت قراردادی در شرایط سخت در روستاهای دور و نزدیک مشغول به ارائه خدمت به خانواده های  فهیم روستائی هستیم و احساس عدم امنیت شغلی وتاثیر ان بر ارایه خدمات و وظایف محوله همراه با استرس  سبب فرسودگی و تحمل تاثیر  رنج بسیاربرایمان شده است که با این حال بیم ان میرود که خدای ناکرده تاثیر منفی بر عملکردمان وارد اید .باتوجه به تبدیل وضعیت شدن نیروهای مختلف در اکثر ارگانهای دولتی تاکنون اقدامی جهت تبدیل وضعیت ما صورت نگرفته و هرجا صحبت از تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی میشود نام زحمتکشان بیمه روستائی قلم میخورد!
امیدواریم با درایت جنابعالی ودولت محترم تدبیر و امید ترتیبی اتخاذ گردد تا با تبدیل وضعیت استخدامی به صورت رسمی بتوانیم با عشق و انگیزه بیشتری درخدمت مردم خصوصا زنان و کودکان کشور عزیزمان ایران باشیم.
خرسندیم که شعار تمامی ماماهای خانواده بیمه روستائی بیشترین تلاش صادقانه جهت ارتقاء سطح سلامت خانواده های ایرانی میباشد.
قبلا ازعنایات و مساعدت و همکاری شما کمال تشکر را داریم.
ماماهای خدوم بیمه روستائی سراسر کشور
رونوشت:
1-جناب آقای دکتر کلانتری مسول گسترش جهت استحضار ومساعدت لازم
2-سرکار خانم دکتر تهرانیان مشاور محترم وزیر در امور مامائی جهت استحظار و مساعدت لازم
3-جناب آقای دکتر محسنی بند پی ریس بیمه سلامت ایران جهت استحضار و مساعدت لازم
4-سرکار خانم دکتر خداکرمی رییس انجمن مامائی کل کشور جهت استحضار و مساعدت لازم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار