مسئول طرح پدران آسمانی خراسان رضوی گفت: طرح پدران آسمانی ویژه شهدا در مشهد و 15 شهرستان استان همزمان با ولادت امیرالمومنین(ع) برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۶۶۲۷
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۷:۲۴ 23 April 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی به نقل از فارس، یاسر سرافراز‌ در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری طرح پدران آسمانی همزمان با ولادت امام علی(ع) اظهار کرد: طرح پدران آسمانی که برای پنجمین سال در خراسان رضوی و 15 شهرستان استان برگزار می‌شود، به همت فرزندان شاهد و ایثارگر و آموزش و پرورش خراسان رضوی است.

وی افزود: طرح پدران آسمانی که در قالب جشنی معنوی در مزار شهدا بوده یادآور چهار اصل ایمان، بصیرت، اخلاق و همت بوده که تکیه بر این اصول به منزله پیروی از راه شهدا است.

مسئول طرح پدران آسمانی خراسان رضوی با اشاره به روند برگزاری این برنامه گفت: طرح پدران آسمانی در 13 رجب که همزمان با روز گرامیداشت معلم در 12 اردیبهشت ماه بوده در مشهد و 15 شهرستان خراسان رضوی برگزار می‌شود.

سرافراز با اشاره به حضور 70 درصد خانواده‌های شهدا و ایثارگران در طرح پدران آسمانی گفت: آنچه مسلم بوده خانواده‌های شهدا با حضور حداکثری خود در چنین روز مبارکی برای عرض تبریک و ارادت به ساحت پدران آسمانی خود و تجدید پیمان با آرمان‌های شهدا بر مزار پدران خود حاضر می‌شوند.

وی ادامه داد: علاوه بر خانواده‌های شهدا و ایثارگران، این طرح فراخوان عمومی شده که به طور حتم با استقبال خوبی از سوی خراسانی‌ها مواجه می‌شود.

مسئول طرح پدران آسمانی در خراسان رضوی اظهار کرد: این مراسم 12 اردیبهشت ماه در ساعت 17 در گلزار شهدای بهشت رضا(ع) و خواجه‌ربیع برگزار شده و به فراخور توان خود از میهمانان استانی و کشوری دعوت به عمل آورده‌ایم که امید است با توجه به اینکه این طرح کاری برای شهدا است، حضور یابند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار