بسته اخبار ویژه تابناک
رصد‌خانه «تابناک» ‌بسته خبرهای ویژه ای برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. در بسته خبری ویژه تابناک اردبیل، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار خوانندگان قرار می‌گیرد.
کد خبر: ۲۶۵۹۱
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۸ 22 April 2015

خبرهای ویژه رصد شده توسط رصدخانه تابناک اردبیل، مخاطبان را از پشت پرده برخی جریانات و مسایل سیاسی و اجتماعی آگاه می‌کند.


مشخص شدن جانشین خانم رئیس

از بیله سوار خبر می رسد بالاخره جانشین خانم رویا اقبالی رئیس اداره بهزیستی بیله سوار مشخص شد.

به گزار ش تابناک اردبیل ، «بهزاد اختیاری» به عنوان سرپرست جدید اداره بهزیستی شهرستان مرزی بیله سوار معرفی شد. گویا خانم رویا احمدیان مدیر کل بهریستی استان نخواسته در این جلسه تودیع غیابی رئیس سابق شرکت کنند و یعقوبي معاون توانبخشي این اداره کل را برای تحویل حکم رئیس جدید به مراسم یاد شده فرستاده است.

مسئولان بهزیستی استان حاضر نشده اند دلیل این برکناری را اعلام کنند.


هم پیمانان استاندار پست می گیرند

نشریه اردبیل فردا در ستون خبرهای ویژه خود نوشت: شنیده شده هم پیمانان استاندار اردبیل صاحب پست شده و یا می شوند. گویا آنهایی که با دکتر خدابخش قبل از تصدی استانداری اردبیل در تهران ملاقات و هم پیمان شدند به پست های گوناگونی گمارده می شوند تا به نوعی ادای دین شود. پیشتر استاندار اردبیل قبل از انتصاب در تهران جلسه ای با چند تن از دعوت شده ها داشت که کم کم همه صاحب منصب می شوند.


حقیقت پور: پول کثیف در جاده "بگم، بگم"

منصور حقیقت پور، عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی با انتقاد از تکرار کلید وا‍ژه پول کثیف توسط دولتمردان بدون پیگیری حقوقی و قضایی موضوع گفت: انتظار از مسئولان دولتی این است که یا به مساله ای ورود پیدا نکنند یا در صورت ورود به موضوع در تمامی ابعاد قضایی ، حقوقی و سیاسی مساله را مورد توجه قرار دهند.

به گزارش تابناک بخ نقل از خبرگزاری خانه ملت، نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی افزود: پیش از این نیز وزیر محترم کشور در خصوص پول کثیف هشدارهایی داده بودند اما به نظر نمی رسد اسنادی در این خصوص در اختیار دستگاه قضا قرار گرفته باشد امروز نیز باز شاهد تکرار این ادعا توسط یکی دیگر از دولتمردان محترم بودیم.

حقیقت پور هم چنین تصریح کرد: کلی گویی درباره پول کثیف فضا را مشوش می کند و این رویه صحبت نه تنها منجر به برچیده شدن این مشکل در فضای سیاسی و انتخاباتی نمی شود بلکه فضایی را به وجودمی آورد که رقبای سیاسی با استفاده از این فضای مبهم یکدیگر را متهم به استفاده از پول کثیف کرده که این رویه تنها فضای تهمت در کشور را تقویت می کند.

وی با بیان این که انتظار می رود دولت یازدهم هم چون دولت قبل از ادعاهای بدون پیگیری دوری کند، گفت: از مسئولان دولتی انتظار داریم فضای روانی کشور بعد از دولت قبل را که به شدت از ادبیات "بگم بگم" آسیب دیده بود، مدیریت صحیح کند و از ورود به این کانال ادبیاتی اشتباه دوری کند.

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: با توجه به این که تا به حال چند بار مسئولان دولتی صحبت از وجود این پول های کثیف کرده اند، دولت موظف به ارائه مستندات به نهادهای قضایی و امنیتی است.


خواب جریانات سیاسی برای پست شهردار

از محافل مختلف سیاسی در اردبیل خبر می رسد به دنبال انتشار خبر احتمال استعفای شهردار اردبیل برای شرکت در انتخابات ، از هم اکنون رایزنی های داغ و فشرده برای مشخص کردن فرد جایگزین آغاز شده است.

گویا حلقه ها و جریانات مختلف اعم از اصلاح طلب ، میانه رو ، اصولگرا و سایر حلقه های باجناح و بی جناح ، در حال رایزنی با اعضای شورای شهر اردبیل هستند تا فرد مورد نظر خود را برای این پست حساس برسانند.

این در حالی است که هنوز استعفای شهردار قطعی نشده است و احتمال دارد از شورای شهر اردبیل نیز چندین نفر کاندیدا شوند و هنوز ترکیب قطعی اعضای شورا در زمان انتخاب شهردار جدید قطعی نیست.


علی البدل های خوش شانس

نشریه اردبیل نوین در آخرین شماره خود نوشت: با اعلام رسمی کاندیداتوری یکی از اعضای شورای شهر اردبیل و زمزمه کاندیداتوری تنی چند از دیگر اعضا برای انتخابات مجلس دهم ، امید علی البدل های شورای شهر تقویت شده است.

در صورت استعفای انتخاباتی سه عضو کنونی شورا ، میر غنی فروزان ، ناصر ناطق درآباد و لیلا آزاد به عنوان علی البدل های فعلی به جمع اعضای اصلی راه خواهند یافت.

پیش از این هم علیرضا سلیمانی که اولین علی البدل انتخابات شورای چهارم بود، جایگزین جواد زنجانی شد که به فرمانداری اردبیل منصوب شد.

در عین حال شایعه کاندیداتوری یکی از اعضای علی البدل شورا هم به گوش می رسد که در این صورت باید شاهد راه یابی محمد دانه زن به عنوان پنجمین عضو علی البدل به شورا خواهیم بود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار