نماینده مردم بافق در مجلس شورای اسلامی گفت: باید به افراد صاحب فکر و نخبه برای پیمودن راههای ترقی و پیشرفت کمک کرد و از ظرفیت های آنان به نحو مطلوب برای پیشبرد اهداف متعالی کشور بهره برد.
کد خبر: ۲۶۵۷۶۴
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۰ 25 July 2016
به گزارش تابناک یزد،محمد رضا صباغیان در مراسم تجلیل از دانش آموز نخبه و المپیادی بافق، رمز موفقیت هر جامعه را وجود نیروی انسانی موفق و کارآمد دانست و آن را سرمایه اصلی کشور خواند و گفت: نخبگان از مفاخر و ارزش های جامعه بشری به شمار می آیند.
نماینده مردم بافق، بهاباد، مهریز، ابرکوه و خاتم در مجلس شورای اسلامی گفت: عقب ماندگی جوامع بشری در استفاده نکردن از پتانسیل ها و ظرفیت های انسانی جامعه است.
وی خاطر نشان کرد: کشورهای غربی با ترفند و دادن وعده های آنچنانی، نخبگان کشور ما را به سمت و سوی خود جذب می کنند.
صباغیان افزود:باید مسوولان عالی نظام قدر تلاش و زحمات نخبگان و فرهیختگان را بدانند و برای آینده شغلی و فراهم کردن زمینه پیشرفت علمی آنها تلاش کنند تا دانشمندان درون کشورمان به بالندگی برسند و جامعه ایرانی از دانش و توانمندی آنان بهره مند باشد.
نماینده پنج شهرستان استان یزد، موفقیت این دانش نخبه بافقی را در المپیاد ریاضی کوالالاپور به مردم شهرستان بافق به ویژه جامعه فرهنگی تبریک گفت و بیان کرد: تمام استعداد های نهفته و خدادای با تلاش و کوشش قابل شکوفایی است.
صباغیان از مسوولان شهرستان بافق خواست تا این رویداد را به فال نیک گرفته و از این نخبه بافقی به عنوان الگویی مناسب برای سایر دانش آموزان استفاده کنند.
نماینده مردم بافق در مجلس شورای اسلامی یادآور شد:بیشتر از آنکه امروز نخبگان به مسولان نیازمند باشند این مسؤلان هستند که به مساعدت فکری آنها نیاز دارند.
به گزارش ایرنا، مریم دهقانزاده بافقی توانست در المپیاد ریاضی wmi که در پایتخت کشور مالزی برگزار شد مقام دوم جهانی را کسب و مدال نقره این المپیاد را از آن خود کند.
در پایان این مراسم که شهردار و اعضای شورای شهر بافق نیز حضور داشتند با اهداء لوح سپاس و هدیه از این دانش آموز نخبه مقطع ششم، توسط شهرداری این شهر تجلیل شد.
بیش از هشت هزار و 500 دانش آموز در سال تحصیلی گذشته در بیش از 75 آموزشگاه سطح شهرستان بافق تحصیل می کردند.
بافق با 40 هزار نفر جمعیت درفاصله 110 کیلو متری یزد قرار دارد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار