استاندار قزوین طارم سفلی را از بخش های با استعداد استان دانست و گفت: این منطقه مهد تولید زیتون و فرآورده های معدنی است که با فعال کردن آنها می توان به رشد و توسعه قابل قبولی دست یافت.
کد خبر: ۲۶۳۹۳۲
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۶ 21 July 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از ایرنا، فریدون همتی روز پنجشنبه در جریان سفر یک روزه خود به بخش طارم سفلی در جمع مردم روستای کوهگیر، افزود: امیدواریم با همدلی و اتحاد مسئولان استانی، روز به روز خدمات بهتر و بیشتری به مردم ارائه دهیم.
وی با تاکید بر تسریع عملیات گازرسانی به روستاهای این بخش، یادآور شد: ارائه این خدمت موجب ماندگاری جمعیت روستایی منطقه و در نهایت رونق روستاها خواهد شد.
همتی با اشاره به اینکه 6 هزار هکتار از اراضی طارم سفلی زیر کشت زیتون باید قرار گیرد، گفت: به دنبال این بحث درصدد آن هستیم با تخصیص آب مورد نیاز، 5 هکتار دیگر نیز به این مساحت اضافه کنیم که در صورت تحقق آن تاثیر مهمی را در سلامت و رشد اقتصادی منطقه برخواهیم داشت.
وی پیگیری لازم برای عملیاتی ساختن سد بورمانک را یکی از اولویت های استان برشمرد و گفت: با اجرای این طرح شاهد تامین آب شرب، کشاورزی و رفع سایر مشکلات منطقه خواهیم بود.
استاندار قزوین پیگیری برای رفع مشکل راه های روستایی و افزایش محیط های ورزشی در طارم سفلی را نیز مورد توجه جدی مدیریت استان دانست.
نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی نیز در این دیدار افزود: طارم سفلی از ظرفیت بالایی در حوزه کشاورزی برخوردار بوده و احداث سد بورمانک می تواند به استفاده بهتر از این توانایی ها کمک کند.
داود محمدی تاکید کرد: امیدواریم با پیگیری مسئولان استانی کار اجرای طرح سد بورمانک هر زودتر عملیاتی شود.
وی در ادامه اجرای طرح گازرسانی به روستاهای این بخش را یادآور و اضافه کرد: خوشبختانه شاهد افزایش بهره مندی مردم روستاهای استان به خصوص این بخش از نعمت گار هستیم و امیدواریم سایر روستاهای باقی مانده نیز هرچه زودتر از این نعمت بهره مند شوند.
محمدی در پایان خواستار برنامه ریزی برای اختصاص محیط های ورزشی و فرهنگی برای تامین اوقات فراغت جوانان و نوجوانان این بخش شد.
بخش طارم سفلی با 108 روستا و با مرکزیت شهر سیردان در 120 کیلومتری غرب استان قزوین واقع شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار