کد خبر: ۲۶۲۳۵۴
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۵ 18 July 2016
فرمانده انتظامي استان در حاشيه جلسه ارتباط مستقيم مسئولان انتظامي استان با مردم، گفت: مردم بستر تعاملات و كانون اصلي مفهوم سرمايه اجتماعي پليس هستند.

سردار"سيدمحمود ميرفيضي"  با اشاره به اينکه توسعه سرمايه اجتماعي، ضرورت اوليه براي ايجاد امنيت و اقتدار يك جامعه است اظهار داشت : از آنجايي که امنيت يک توليد جمعي است و تعامل دو سويه مردم با پليس موجب ايجاد امنيت در جامعه مي شود لذا همکاري همه سازمان ها و نهادها با پليس در توليد امنيت پايدار ضروري است.

وي افزود : ارتباط پليس با مردم را مقوله فرهنگ و سرمايه اجتماعي تشكيل مي دهد و اصل تكريم در مطالبات انساني و روابط اجتماعي همواره مورد تأكيد دين مبين اسلام بوده است.

سردار مير فيضي در ادامه با اشاره به رفتار توأم با احترام به مردم و القاي احساس امنيت در جامعه اذعان داشت: پليس  زمينه ساز ارتقاء احساس امنيت در جامعه است و اساس مشروعيت اقتدار پليس در نظام اسلامي مبتني بر پذيرش عام مردم است.

 وي مردم را بستر تعاملات و روابط اجتماعي و كانون اصلي مفهوم سرمايه اجتماعي پليس برشمرد و ادامه داد : سرمايه اجتماعي پليس باعث همبستگي ملي، توسعه پايدار قانون‌گرايي، افزايش كنترل اجتماعي، احساس امنيت و مسئوليت پذيري جامعه مي شود.
فرمانده انتظامي استان مازندران  در خاتمه با اشاره به برگزاري جلسات ارتباط مستقيم با مردم اين جلسات را در راستاي رويکرد جامعه محوري پليس موثر دانست و افزود: تعامل مردم با پليس در حل بسياري از آسيب هاي اجتماعي موثر است.#
پایگاه  اطلاع رسانی پلیس  
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار