معاون دانشجویی دانشگاه یزد اعلام کرد: با توجه به ضرورت حرکت دانشگاه‌ها به سمت ایجاد فضای کارآفرینی و پرورش هدفمند استعداد دانشجویان در حوزه‌ کسب و کار، بازارچه‌ دانشجویی دانشگاه یزد در سال تحصیلی آینده در محل سالن فجر راه‌اندازی خواهد شد.
کد خبر: ۲۶۲۰۷۵
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۲ 18 July 2016
به گزارش تابناک یزد،علی مروتی درخصوص چگونگی راه‌اندازی بازارچه و نحوه‌ واگذاری غرفه‌ها گفت: در فضای در نظرگرفته شده برای این منظور در سالن فجر، تعداد 12 غرفه در نظر گرفته شده است. کلیه دانشجویان دانشگاه در مقاطع مختلف تحصیلی که حداقل یک سال تحصیلی از سنوات مجاز تحصیلشان باقی مانده باشد می‌توانند برای در اختیار گرفتن یکی از این غرفه‌ها اقدام کنند.
وی با اشاره به اینکه مساحت غرفه‌ها 30 و 70 متر مربع است، مبلغ اجاره‌ ماهیانه این غرفه‌ها را به ترتیب یک‌میلیون و دومیلیون ریال ذکر کرد.
وی تصریح کرد: پیش‌نیاز لازم برای گرفتن غرفه‌ها ارائه‌ طرح مشخص (Business Plan) از سوی دانشجو یا تیم دانشجویان متقاضی است که در آن توضیح دهند در مکان مورد نظر چه کسب و کاری را راه‌اندازی خواهند کرد و مزیت‌های آن چیست.
به گفته وی درخواست‌ها پس از بررسی از سوی کمیته‌ای که به این منظور شکل خواهد گرفت از جهات مختلفی نظیر امکان‌پذیری فنی و اقتصادی، تناسب با محیط دانشگاه، نیاز جامعه‌ هدف و صلاحیت متقاضیان، بررسی شده و تصمیم نهایی گرفته می‌شود.
معاون دانشجویی دانشگاه از کلیه دانشجویان علاقه‌مند که طرح مشخصی را در ذهن دارند و به دنبال فضای برای اجرایی کردن آن هستند، دعوت کرد تا طرح توجیهی خود را در حد یک صفحه و با تمرکز بر امکانات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری مورد نیاز، مساحت مورد نظر، پتانسیل‌ها و مزیت‌های آن کسب و کار، جامعه‌ هدف و برآوردی از هزینه‌ها و میزان درآمد ماهیانه، به آدرس Student@offices.yazd.ac.ir ارسال کنند.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار