فرماندار آبیک با تقدیر از قهرمان پاورلیفتینگ آسیا در این شهرستان، گفت:ورزشکاران ما همیشه با کمترین امکانات و بدون هیچ گونه توقعی، افتخارهای بزرگی را برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به ارمغان می آورند.
کد خبر: ۲۶۱۳۴۶
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۲ 17 July 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از روابط عمومی فرمانداری تاکستان، علی رحمانی که به همراه اعضای شورای تامین، بخشدار مرکزی و نمایندگان رسانه های خبری به دیدار احمد عمویی قهرمان آسیایی رقابت های پاورلیفینگ در روسیه رفته بود، افزود: ما به وجود قهرمانان نام آور در ایران اسلامی، استان و به خصوص شهرستان آبیک افتخار می کنیم و همواره حامی آنان هستیم.
وی ادامه داد: این شهرستان دارای ورزشکاران ارزشمند، با اخلاص و مدال آور بزرگی است که برای حمایت بیشتر آنان باید برنامه ریزی های دقیق تری صورت گیرد.
علی رحمانی با اشاره به اینکه خوشبختانه سیاست دولت تدبیر و امید حمایت از جوانان و ورزشکاران است، اضافه کرد: با توجه به در پیش بودن رقابت های جهانی این رشته ورزشی مساعدت های لازم در خصوص اعزام احمد عمویی به این مسابقه ها باید به عمل آید.
فرماندار آبیک در ادامه با توجه به مسایل مطرح شده از سوی این ورزشکار، درخصوص رفع مشکل اشتغال قهرمان پاورلیفتینگ آسیا قول مساعد داد.
در پایان این دیدار از سوی فرماندار آبیک از احمد عمویی قهرمان نام آور این شهرستان با اهداء لوح، تقدیر و تجلیل به عمل آمد.


منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار