یک دهلرانی با جرای طرح اقتصاد مقاومتی پرورش ماهی سردآبی در زمینی به مساحت 500 متر، سالانه 570 میلیون ریال درآمد کسب می نماید.
کد خبر: ۲۶۰۴۷۵
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۹ 15 July 2016
یک دهلرانی با جرای طرح اقتصاد مقاومتی پرورش ماهی سردآبی در زمینی به مساحت 500 متر، سالانه 570 میلیون ریال درآمد کسب می نماید.

به گزارش تابناک ایلام؛ابتدای سال بود که مقام معظم رهبری سال را به نام اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نامگذاری نمود.
 
اقتصاد مقاومتی چندین و چند سال است که در کشور با بیانات رهبری آغاز شده اما هنوز دولت مردان آنگونه که باید به آن توجه ننموده اند.
 
اقتصاد مقاومتی یعنی با ابتکار خویش و اندک سرمایه ی خود با استفاده از امکانات داخلی، محصول یا هرچیز دیگر را با کیفیت بالا و سوددهی مناسب تولید نمود.
 
در دهلران نیز افرادی هستند که توانسته اند به این فرمول یعنی اقتصاد مقاومتی را تحقق یابند و به همه اثبات نمایند که اگر بخواهیم می شود.

در آمد 570 میلیونی در زمین 500 متری
 
بر همین اساس، به سراغ نصرالله ملکی، ساکن بخش سراب میمه رفته ایم تا در خصوص طرح خود بگوید.
 
وی اظهار کرد: طرحی که من اکنون در حال بهره برداری از آن هستم ماهی های سردآبی قزل الا می باشد.
 
این شهروند بیان نمود: در مساحت 500 متر مربع 3 حوضچه پرورش ماهی سردآبی احداث نموده ام.
 
ملکی با اشاره به مشکلات اولیه طرح، افزود: در شروع کار با توجه به عدم آشنایی کامل به این طرح و نیازمند بودن به سرمایه بیشتر مشکلات زیادی برایم پیش آمد.
 
در آمد 570 میلیونی در زمین 500 متری
 
وی ادامه داد: کمک های مالی و علمی سپاه ناحیه دهلران باعث شد تا با آسوده خاطری کامل طرحم را اجرا نمایم و اکنون دیگر مشکلات برایم آسان شده است.
 
این مجری طرح اقتصاد مقاومتی بیان نمود: سپاه در قالب اقتصاد مقاومتی 300 میلیون ریال وام داده است.
 
وی تصریح نمود: آموزش و طرح توجیهی، صدور مجوز بهره برداری و نظارت از دیگر کمک های سپاه ناحیه دهلران بود که در اجرای این طرح کمک شایانی به بنده نمود.
 
ملکی عنوان کرد: اعتباری که برای اجرای این مصرف شده است 540 میلیون ریال می باشد که شامل پمپ آب، احدا حوضچه، ایزوپام حوضچه، پمپ اکسیژن ماهی و... بوده است.
 
وی خاطرنشان کرد: درآمد سالانه ام در این طرح حدود 570 میلیون ریال می باشد.
 
این شهروند گفت: در این طرح به طور مستقیم 3 نفر مشغول کارهستند و چندین نفر نیز به طور غیر مستقیم مشغول کار شده اند.

 

در آمد 570 میلیونی در زمین 500 متری

 

طرحی که با اعتباری معادل 540 میلیون ریال اجرا شود و درآمد سالانه آن حدود 570 میلیون ریال باشد یعنی اجرای صد درصد اقتصاد مقاومتی آن هم در اقدامی واقعی...

 
اگر مسئولان همت گمارند و در راستای طرح هایی این چنینی در عمل به مجریان طرح ها کمک نمایند. عدم وابستگی به دیگر کشورها دیگر رویا نخواهد بود./ف

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۶
اقتصاد مقاومنی یعنی رهبری دستور دهد تمام اسکله های غیر مجاز سپاه که هرکالای وارداتی غیرمجاز بدون رعایت هیچ مقرراتی وارد کشور می شود تعطیل شود . واردات شکر توسط مکارم شیراز ممنوع گردد . انحصار تولید ازدست رانت خواران خارج شود. حقوق هاو وامهای نجومی به دلواپسان پرداخت نشود . جنتی و امثال ایشان که قدرت فکرکردن ندارند بانشسته شوند و به ترتیب جوانترها مشغول کار شوند. . . آخر مگر می شد که بولدزر دائم خراب کند و با دست خالی ساخت.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار