مدیر درمان تامین اجتماعی استان اردبیل گفت: افزایش تخت بیمارستان سبلان در اردبیل و ارس پارس‌آباد به عنوان دو بیمارستان ملکی تامین اجتماعی امسال در دستور کار است.
کد خبر: ۲۶۰۲۹۰
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۰ 14 July 2016

به گزارشخبرگزاری فارس از اردبیل، مهدی نیک‌سیرت پیش از ظهر امروز در نشست مطبوعاتی با جمعی از اصحاب رسانه در اردبیل اظهار کرد: ما در حوزه درمان در سه محور به 580 هزار نفر از جمعیت تحت پوشش تامین اجتماعی خدمات ارائه می‌کنیم، به طوری که طی این دو سال سعی کردیم تا با کیفی‌ کردن ارائه خدمات در حوزه درمان مستقیم و غیرمستقیم رضایتمندی هموطنان و مراجعان را فراهم کنیم.

وی گفت: در حوزه درمان مستقیم ما با استفاده از ظرفیت دو بیمارستان 144 تخت‌خوابی سبلان و 46 تخت‌خوابی ارس پارس‌آباد به بیمه‌شدگان ارائه خدمات می‌کنیم.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان اردبیل گفت: افزایش تخت بیمارستان سبلان در اردبیل و ارس پارس‌آباد به عنوان دو بیمارستان ملکی تامین اجتماعی امسال در دستور کار است.

نیک سیرت اظهار کرد: در کنار آن چهار درمانگاه که سه مورد از آنها در اردبیل، مشگین‌شهر و خلخال به صورت تخصصی ارائه خدمات کرده و یک درمانگاه نیز به صورت عمومی در گرمی خدمات عرضه می‌کند، در خدمت بیمه‌شدگان هستیم.

وی افزود: در حوزه درمان غیرمستقیم ما سالانه دو سوم اعتباراتمان را در این حوزه صرف می‌کنیم، به طوری که سال گذشته 120 میلیارد تومان در دفتر اسناد خرید خدمات بیمه شده‌ها هزینه کردیم.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان اردبیل انعقاد قرارداد با اکثر پزشکان، داروخانه‌ها، رادیولوژی، بیمارستان‌های دولتی و خصوصی، مراکز جراحی و... را یادآور شد و گفت: ما با 709 مرکز درمانی و دارویی در استان قرارداد داریم، به طوری که دو سوم منابع ما صرف تامین هزینه‌های ارائه خدمات در این مراکز به بیمه‌شدگان می‌شود.

نیک‌سیرت پرداختی‌های حوزه درمان را به این مراکز به روز اعلام کرد و گفت: ما به تمام تعهدات خودمان عمل می‌کنیم، اما بدهی دولت به تامین اجتماعی و بدهی که برخی از سازمان‌ها، ادارات و نهادها دارند گاه مانع از آن می‌شود که ما بتوانیم خدمات کیفی‌تر و بیشتری را ارائه کنیم.

وی ادامه داد: با تفاهمنامه امضا شده بین تامین اجتماعی، بهداشت و درمان و بانک رفاه ما تا آخر فروردین امسال بدهی‌مان را به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی پرداخت کردیم.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان اردبیل یادآور شد: ما در بیمارستان سبلان اردبیل با افزایش مراجعات روبه‌رو هستیم، به طوری که روزانه هزار و 500 ویزیت سرپایی در این بیمارستان انجام می‌شود.

نیک‌سیرت از ارتقای تخت بیمارستان سبلان اردبیل با پیگیری‌های انجام شده خبر داد و افزود: تنها در سال گذشته 480 میلیون تومان هزینه ارائه داروی رایگان به بیمه‌شدگان را شاهد بودیم که امیدواریم ضعف‌ها و نقص‌ها در این زمینه و مراجعه بهتر و کیفی‌تری را در برخورداری از خدمات شاهد باشیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار