پس از انتشار پیامی در شبکه های اجتماعی موبایلی و در سایت خبری کهگیلویه و بویراحمد با موضوع ضرب و جرح فردی در چرام از سوی ماموران انتظامی این شهرستان و به کما رفتن وی، پلیس استان با صدور جوابیه توضیحات لازم را ارائه کرد.
کد خبر: ۲۵۹۸۴۸
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۱ 13 July 2016
در این جوابیه که نسخه ای از آن روز چهارشنبه در اختیار ایرنا قرار گرفت، آمده است: با توجه به مدارک ارائه شده از سوی نیروی انتظامی چرام در اجرای دستور مقام قضائی ماموران یگان امداد این شهرستان و پاسگاه انتظامی سرفاریاب ساعت 2 نیمه شب 15 تیرماه 95 هنگام اجرای تور ایست و بازرسی در جاده ارتباطی سرفاریاب - امامزاده حمزه به یک دستگاه موتورسیکلت مشکوک شده و به راننده آن دستور توقف دادند.
در ادامه این جوابیه بیان شده است: راننده موتورسیکلت به نام ا - ع با بی توجهی به دستور صادره قصد زیر گرفتن ماموران را داشت و ترک نشین آن نیز به نام س توف با کیف همراه خود ضربه ای محکم به سر یکی از سربازان وارد کرد و موجب شکستگی و خونریزی سر او شد.
در این جوابیه اظهار شده است: پس از توقیف موتورسیکلت راننده و ترک نشین آن قصد فرار داشتند که ماموران آنها را دستگیر کردند و به پاسگاه محل انتقال دادند و در بازرسی ها نیز مشخص شد که کیف حاوی یک شیشه مشروب الکلی بوده که بر اثر ضربه شکسته و امحا شده است.
در ادامه این جوابیه عنوان شده است: با تحقیقات مقدماتی و دریافت تعهد با توجه به در پیش بودن تعطیلات عید فطر این دو نفر به همراه چند نفر از بستگان با اظهار ندامت از اقدام خود و تقاضای بخشش از ماموران به ویژه سرباز مصدوم هر دو نفر بدون هیچگونه اثر ضرب و جرح از پاسگاه خارج شدند.
در این جوابیه آمده است: پس از آن پیامی با مضمون اینکه فردی به نام س ت به دلیل ضرب و جرح از سوی ماموران انتظامی چرام به کما رفته در شبکه های اجتماعی موبایلی و در سایت خبری استان کهگیلویه و بویراحمد منتشر شد.
در پایان این جوابیه بیان شده است: با مراجعه عوامل اطلاعات نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد به بیمارستان امام سجاد (ع) یاسوج محل بستری این فرد حراست بیمارستان اعلام کرد همراهان بیمار هنگام بستری اظهار داشتند که بیمار از قرص دیازپام و کلونارپام استفاده کرده و این موضوع در پرونده وی نیز ثبت شده و بر اساس اظهارات پزشکان معالج نیز هیچگونه آثار ضرب و جرح روی بدن بیمار مشهود نیست.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۷
اونجا.......... پست فطرت
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار