نماینده ولی فقیه در استان خوزستان:
آیت الله موسوی جزایری در پایان، یکی از بزرگترین پیام‌های حضور در نماز عید فطر را به نمایش گذاشتن وحدت، اتحاد و همدلی مسلمانان دانست.
کد خبر: ۲۵۶۶۸۵
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۷ 06 July 2016
آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری در خطبه‌های نماز عید سعید فطر که صبح امروز با حضور پرشور مردم اهواز در بلوار آیت الله بهبهانی برگزار شد، ضمن توصیه به مردم برای رعایت تقوای الهی عنوان کرد: دادن فطریه باید مورد تاکید روزه داران عزیز قرار گیرد، فطریه بهتر است قبل از نماز عید پرداخت شود.

نماینده ولی فقیه در خوزستان اظهار کرد: در صورتی که انسان در ماه رمضان روزه بدارد اما فطریه خود را نپردازد، گویی که این ماه را روزه نگرفته است.

آیت الله موسوی جزایری ادامه داد: عید فطر برای کسی عید است که خدا روزه او را قبول کرده و با مال حلال شب زنده داری و استغفار کرده باشد.

خطیب نماز عید فطر اهواز در ادامه با اشاره به تحولات موجود در کشورهای منطقه تصریح کرد: بازماندگان بنی‌امیه در سوریه و عراق با راه انداختن جنگ و خون‌ریزی عید مردم را به عزا تبدیل کرده اند و مشاهده می‌شود که در عراق به وسیله داعش و حمایت‌های وهابیت و آمریکایی‌ها دست به جنایت‌های بزرگی می‌زنند.

وی با بیان اینکه ما در کنار مردم عراق خواهیم بود عنوان کرد: ما به مانند شهدایمان که در این کشور به این درجه رسیدند در کنار مردم عراق هستیم و راه این شهدا را ادامه خواهیم داد.

نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه اقدامات آل خلیفه در بحرین، قلبها را به درد می آورد، عنوان کرد: اهانت به شیخ عیسی قاسم نه تنها برای مردم این کشور بلکه برای تمام مسلمانان از جمله مردم خوزستان غیر قابل تحمل است.

آیت الله موسوی جزایری در پایان، یکی از بزرگترین پیام‌های حضور در نماز عید فطر را به نمایش گذاشتن وحدت، اتحاد و همدلی مسلمانان دانست و گفت: امید است روزی همه مسلمانان با اتحاد و انسجام و همدلی بتوانند بر تمام دشمنان خود غلبه کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار