کد خبر: ۲۵۶۴۹
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۵ 21 April 2015
امام جمعه نظرآباد از ولایتمداری، اخلاص و مقاومت را اصلی‌ترین خصوصیت سپاهیان دانست و گفت: مسیر حرکت سپاه با عمل به منویات مقام معظم رهبری همیشه روشن خواهد ماند.

حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر وثوقی در گفتگو باایسنا طی سخنانی اظهارکرد: سپاه از بدو تاسیس بر اساس نیاز و تهدیداتی که انقلاب نوپا را مورد تهدید قرار می‌داد، همواره سینه خود را در برابر این تهدیدات سپر قرار داده است، پس پاسداری را نمی‌توان به عنوان یک شغل تلقی کرد، بلکه پاسداری از انقلاب اسلامی رسالت خطیری محسوب می‌شود که سپاه تاکنون توانسته در عرصه آزمون‌های مختلف با سربلندی رسالت خود را به انجام رساند.

وی برخورداری از روحیه شهادت‌طلبی را مهم‌ترین شاخصه یک پاسدار توصیف کرد و افزود: پاسدار انقلاب اسلامی باید آمادگی شهادت را در لحظه لحظه زندگی‌اش داشته باشد؛ چرا که انقلاب اسلامی ایران دشمنانی دارد که این دشمنان با استفاده از راهبردهای مختلف درصدد ضربه زدن به نظام و انقلاب ما هستند.

این مقام مسئول ادامه داد: هدف از تشکیل سپاه نگهداری از انقلاب و دست آوردهای آن ،کوشش در راه تحقق آرمان‌های الهی و تقویت توان دفاعی جمهوری اسلامی است.

امام جمعه نظرآباد در ادامه با اشاره به عظمت و اقتدار سپاه در چشم جهانیان، تاکید کرد: سپاه باعث دلگرمی مردم است و عظمت و اقتدار سپاه خاری در چشم دشمنان کشور است.

وثوقی یادآورشد: سپاه عزیز است چون مطیع ولایت است و این افتخاری برای پاسداران است که هر جا ولایت احساس خطر کند سپاه سینه ستبر می‌کند و از جان خود برای حراست از انقلاب اسلامی مایه می‌گذارد.

وی گفت: سپاه سعی می‌کند با ارتباط با علمای ربانی و دانشمندان دینی و با استفاده از مربیان عقیدتی خود را از زلال معرفت و معنویت قرآن و معارف دینی سیراب کند.

این مقام مسئول در پایان از سپاه‌هراسی در امتداد دو پروژه اسلام‌هراسی و ایران‌هراسی سخن به میان آورد و افزود: دشمنان می‌دانند سپاه با تدبیر و هوشمندی مانع رسیدن آنها به اهداف شومشان می‌شود لذا از تمام تلاش خود استفاده می‌کنند تا این نیروی مردمی را ضعیف سازند غافل از اینکه مسیر راه نیروهای سپاه با پیروی از منویات مقام معظم رهبری همیشه روشن خواهد بود و آنان هیچگاه گرفتار توطئه‌های دشمنان نخواهند شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار