معاون فرهنگی و پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد از فعالیت 2 هزار و 100 پایگاه اوقات فراغت برای دانش آموزان در تابستان امسال خبر داد.
کد خبر: ۲۵۶۴۶۵
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۲ 06 July 2016
به گزارش تابناک یزد،علی سرداری اردکانی افزود: فعالیت های تابستانی دانش آموزان در قالب 28 کانون و 85 شعبه آن، یک هزار و 700 پایگاه ورزشی، 150 مرکز قرآنی و دارالقرآن، پژوهشسراها و 15 فضای اردویی انجام می شود .
وی پیش بینی کرد بر اساس برنامه ریزی بعمل آمده در یزد و تمامی مناطق و شهرستان های تابعه استان افزون بر 100 هزار دانش آموز استان از برنامه های مختلف اوقات فراغت آموزش و پرورش بهره مند شوند .
این مسئول، برپائی برنامه های قرآن و معارف اسلامی، علمی و مهارتی ، فرهنگی و ورزشی به همراه برگزاری اردوهای یکروزه استانی و چند روزه برون استانی را از برنامه های اوقات فراغت آموزش و پرورش ذکر کرد.
سرداری اردکانی گفت: اجرای اردوهای طرح هجرت نیز با حضور دانش آموزان برای انجام امور عمرانی و زیبا سازی مدارس از دیگر برنامه های تابستانی آموزش و پرورش است .
وی از اعزام دانش آموزان به مرحله کشوری مسابقات فرهنگی و هنری خبرداد و افزود: دانش آموزان برگزیده استان در رشته های مختلف پس از کسب آمادگی، به مرحله کشوری اعزام می شوند .
معاون فرهنگی و پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد از فعالیت کانون های ورزشی درون مدرسه ای، برون مدرسه ای و سالن های ورزشی در 1700 پایگاه خبرداد و گفت: این مراکز نیز پذیرای نزدیک به 53 هزار دانش آموز است.
سرداری اردکانی، برگزاری کلاس های خبرنگاری، قرآن، عترت و اهل بیت(ع)، خوشنویسی و خطاطی، آموزش رایانه، عکاسی، کلاس های فنی و مهارتی مانند تعمیرات لوازم خانگی، کتابخوانی، پیکره تراشی، نقاشی روی چرم، قلاب بافی، معرق و مشبک، گویندگی، ساخت تابلوهای سه بعدی - قصه گویی، کار و اندیشه، کلاس های تقویتی و تست زبان، آموزش گل دوزی، خیاطی، روبان دوزی و آموزش مداحی را از دیگر برنامه های آمورش و پرورش برشمرد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار