معاون مشارکت‌های بهریستی استان هرمزگان گفت: 100 صندوق با مهر بهزیستی در سراسر استان در پایگاه‌های دائمی و ثابت و شبانه‌روزی آماده دریافت زکات فطره مستقر هستند.
کد خبر: ۲۵۶۱۵۶
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۸ 05 July 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، موسی رمضانی‌نژاد در بندرعباس اظهار کرد: ماه مبارک رمضان ماهی پر از برکت و رحمت الهی است و رحمت‌های خداوند برای همه انسان‌ها جاری می‌شود و امیدواریم در پایان این ماه مردم چون گذشته حامی بهزیستی باشند.
 
وی افزود: با توجه به اینکه روزهای پایانی ماه مبارک را طی می کنیم ،اداره کل بهزیستی آمادگی خود را برای جمع آوری زکات فطریه مردم را اعلام و 100 صندوق با مهر سازمان بهزیستی در سراسر استان در پایگاه های دائمی و ثابت و شبانه‌روزی سازمان مستقر هستند.
 
معاون مشارکت‌های بهزیستی هرمزگان اضافه کرد: پایگاه های ثابت متشکل از اداره بهزیستی استان و بندرعباس و دانشگاه علوم پزشکی و مرکز شیرخوارگاه الزهرا و مرکز نابینایان بندرعباس است که به طور شبانه‌روزی در روز عید آماده دریافت فطریه مردم روزه‌دار هستند.
 
وی افزود: مردم هرمزگان هر ساله ثابت کرده‌اند مردم‌دار و خیر هستند و امسال نیز چون هر سال با حضور در ساعت‌های اولیه روز عید فطر در نماز با شکوه این روز حضور یافته و می‌توانند کمک‌های خود را نیز در این زمینه به صندوف‌های سازمان بهزیستی بیندازند.
 
رمضانی‌نژاد در پایان شماره کارت 5029081022244467 مشارکت های مردمی بهزیستی هرمزگان را اعلام و عنوان کرد: این شماره کارت از بانک توسعه تعاون و به نام هدایای خاص بهزیستی است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار