افراد برتر مسابقه های کشتی آزاد و فرنگی پیشکسوتان انتخابی استان ایلام اعزامی به مسابقات کشوری معرفی شدند.
کد خبر: ۲۵۵۸۲۵
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۱ 04 July 2016

افراد برتر مسابقه های کشتی آزاد و فرنگی پیشکسوتان انتخابی استان ایلام اعزامی به مسابقات کشوری معرفی شدند.


به گزارش تابناک ایلام؛رئیس هیات کشتی استان ایلام اظهار کرد: در این دوره از رقابت ها که با حضور شش تیم از شهرستان های ایلام، ایوان، مهران، دهلران، دره شهر و چرداول در سالن 17 شهریور شهرستان ایلام برگزار شد، 38 کشتی گیر آزاد و فرنگی کار با یکدیگر به رقابت پرداختند.

حسن یاری نیا افزود: در بخش کشتی آزاد(بخش انفرادی) در گروه A علی نیک خواه، روح الله مراد علیوند، مهدی سلاح ورزی، سجاد کرمی و سعید داوری مقام های نخست را به دست آوردند.

رئیس هیات کشتی استان ایلام یادآور شد: در گروه B نیز عیسی ناصریان، سیاوش کرمی، علی نادی و صید رضا امیدیان اول شدند.

یاری نیا تاکید کرد: در گروه c نیز مجید رشیدی، علی حیدر بانقلانی، اقبال عبدی، منصور مرادپور در وزن های مختلف مقام های نخست را به دست آوردند.

وی گفت: اسلام زارعی، ولی درایش و فرهان فتحی نیا از گروه C و صادق علیدادی و محمدنقی امیدی در گروه E عناوین اول را بخش آزاد را بدست آوردند.

رئیس هیات کشتی استان ایلام اضافه کرد: در نتیجی تیمی کشتی آزاد این رده سنی(پیشکسوتان) تیم ایلام با 90 امتیاز اول و تیم های ایوان با 50 و دهلران با 20 امتیازعناوین دوم و سوم را کسب کردند.

یاری نیا افزود: در رشته فرنگی نیز روح الله کریم پور، روح الله کریمی، محسن زروار و عبدالله صدی از گروه A، ایرج نیک جو از گروه B، رضا گوهری، غلامرضا جانبخشی و سعید محمودی از گروه C و مراد قربانی از گروه F عناوین برتر اوزان خود را کسب کردند.

وی گفت: در نتیجه تیمی بخش کشتی فرنگی نیز تیم ایلام با 50 امتیاز اول و شهرستان های دره شهر با 40 و مهران با 20 امتیاز عناوین دوم و سوم را کسب کردند.

رئیس هیات کشتی استان ایلام تاکید کرد: نفرات برتر این دوره از رقابت ها نیمه دوم تیرماه امسال برای مسابقه های قهرمانی کشوردر استان تهران اعزام می شوند.

بیش از یک هزار و 300 هزار کشتی گیر در رده های سنی خردسالان، نونهالان، نوجوانان، جوانان، امید، بزرگسالان و پیشکسوتان در نقاط مختلف استان ایلام به صورت ساماندهی شده کشتی می گیرند./ف

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار