دبیر ستاد اعتکاف استان اصفهان خبر داد:
تابناک: دبیر ستاد اعتکاف استان اصفهان با اشاره به اینکه آئین معنوی اعتکاف در روزهای دوازدهم تا چهاردهم اردیبهشت ماه جاری برگزار می‌شود، گفت: در سال جاری، مراسم اعتکاف در 550 مسجد در سطح استان برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۲۵۳۰۷
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۲ 20 April 2015
به گزارش تابناک به نقل از فارس، حجت‌الاسلام حسن بابایی با اشاره به اینکه ستاد اعتکاف استان اصفهان به مدیریت اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان تشکیل شده است، اظهار کرد: در سال جاری، آئین عبادی اعتکاف در تمامی شهرستان‌های استان برگزار می‌شود.

وی افزود: نهادها و سازمان‌هایی از جمله حوزه علمیه، سپاه، بسیج، اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، نیروی انتظامی، اطلاعات، دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، ستاد احیای امر به معروف‌ و‌ نهی از منکر، شهرداری، نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها و آموزش و پرورش در اجرای این آئین معنوی با ستاد اعتکاف استان، مشارکت دارند.

دبیر ستاد اعتکاف استان اصفهان با اشاره به اینکه آئین عبادی اعتکاف در سال گذشته در 480 مسجد برگزار شد، بیان کرد: در سال جاری و به دلیل عدم مقارن بودن ایام‌البیض با ایام امتحانات دانش‌آموزان و استقبال بیشتر آنها، مراسم اعتکاف در 550 مسجد در سطح استان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در مراسم اعتکاف سال گذشته 98 هزار نفر حضور یافتند، عنوان کرد: بر اساس پیش‌بینی‌های صورت گرفته، 120 هزار نفر در مراسم اعتکاف سال 94 شرکت می‌کنند.

بابایی با اشاره به اینکه مراسم معنوی اعتکاف در تمامی شهرستان‌‌های استان اصفهان برگزار می‌شود، افزود: این مراسم معنوی در مساجدی از جمله حکیم، امام خمینی (ره)، جامع و مسجدسید ویژه عموم مردم و مساجد رحیم خان و الغدیر دانشگاه اصفهان به ترتیب ویژه دانش‌آموزان و دانشجویان برگزار می‌شود.

معاون تشکل‌های دینی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان با اشاره به اینکه ثبت‌نام حضور در اعتکاف آغاز شده، یادآور شد: آئین معنوی اعتکاف در روزهای دوازدهم، سیزدهم و چهاردهم اردیبهشت ماه جاری برگزار می‌شود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار