مدیر عامل شرکت گاز استان یزد از چهار هزار و 900 نفر ساعت بازرسی و نشت‎‎یابی از چهار هزار و 280 کیلومتر خط تغذیه و شبکه توزیع توسط واحد بازرسی فنی این شرکت در سال گذشته خبر داد.
کد خبر: ۲۵۲۹۶
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۲ 20 April 2015
به گزارش تابناک یزد، "منوچهر فلاح" با اعلام این خبر افزود: در راستای اجرای صحیح و با کیفیت عملیات اجرایی طرح‏‎‎ها و بهره‏‏برداری ایمن و همچنین تطابق هرچه بیشتر امور و فعالیت‎‎ها با استاندارد و دستورالعمل های شرکت ملی گاز ایران، بازرسی‎‎ از طرح‏‏های در حال اجرا، ایستگاه‏های تقلیل فشار و سیستم حفاظت کاتدی صورت گرفت.

وي ادامه داد: در همين رابطه در سال گذشته از چهار هزار و 280 کیلومتر خطوط تغذیه و توزیع و 143 هزار و 158 عدد انشعابات گاز استان نشت‏‏یابی شد.

فلاح گفت: در راستای افزایش توانمندی‏‎‎های شرکت گاز استان یزد و با همت واحد بازرسی فنی، کارگاه تست هیدرواستاتیک شیرهای فولادی نيز در این شرکت ايجاد شده كه بر این اساس در سال گذشته 378 عدد شیر فولادی در سایزهای مختلف مورد تست قرار گرفته است.

مدیر عامل شرکت گاز استان در پايان با تاکید بر استفاده از توانمندی‎‎های صنعتگران بومی و افزایش مشارکت بخش خصوصی، خاطرنشان كرد: به اين منظور در مواردی از قبیل ايجاد آزمایشگاه کالیبراسیون کنتورهای توربینی و دیافراگمی، ايجاد آزمایشگاه تست لهیدگی جوش لوله و اتصالات جوشکاری شده به روش الکتروفیوژن، ايجاد کارگاه عایق‏‏کاری شیرهای فولادی، ساماندهی کارگاه‏‏های مونتاژ علمک‏‏های پلی‎‎اتیلن، ساخت قطعات یدکی رگلاتورهای صنعتی، ساخت قاب و دریچه‎‎های کامپوزیتی، ساخت نرم‎‎افزار محاسبات تست هیدرواستاتیک خطوط تغذیه، ساخت المنت‎‎های فیلتر ایستگاه‏‏ها و همکاری در تشکیل گروه‏‏هات تپ در استان یزد، آموزش، حمایت و همکاری لازم توسط این شرکت صورت گرفته است
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار