رئيس پليس راه استان گلستان: در این تصادفات ۱۲ نفر جان خود را از دست دادند.
کد خبر: ۲۵۲۳۹۲
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۲ 28 June 2016
رئيس پليس راه استان گلستان از وقوع ۲۰۵ فقره تصادف در خردادماه سال جاری در استان گلستان خبر داد و گفت: در این تصادفات ۱۲ نفر جان خود را از دست دادند.
سرهنگ علی عبدی اظهار کرد: در یک ماه اخير بر اثر بی‌احتياطی برخی از رانندگان، ۲۰۵ فقره تصادف در سطح جاده‌ها و معابر برون‌شهری استان گلستان به وقوع پيوست.
وی ادامه داد: از مجموع تصادفات به وقوع پيوسته طی اين مدت ۱۱ فقره تصادفات فوتی، ۱۶۲ فقره تصادفات جرحی و ۳۲ فقره تصادف خسارتی بوده است که بر اثر وقوع اين تصادفات طی اين مدت، ۱۲ نفر جان خود را از دست دادند و اين تعداد در مقايسه با خردادماه سال گذشته ۲۳ نفر كاهش داشته است.
او با بیان این‌که وقوع تصادفات در مجموع نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۲ درصد كاهش یافته است، افزود: با راه‌اندازی چهار تيم ضربت پليس راه و چهار تيم نامحسوس در سطح جاده‌‌ها به‌خصوص در نقاط حادثه‌خيز، اقدامات پلیس راه استان گلستان برای کاهش تصادفات بوده است.
رئيس پليس راه استان گلستان در پايان خاطرنشان کرد: در مقایسه مدت سال جاری با سال گذشته، تعداد کشته‌شدگان كاهش ۶۶ درصدی را نشان می‌دهد که موفقیت بسیار برزگی برای استان گلستان به شمار می‌رود. با رصد عملكرد پاسگاه‌‌های پليس راه به‌صورت روزانه و اعزام گشت‌‌های نظارتی به‌صورت هدفمند نیز به دنبال این هستیم تا تعداد تصادفات و کشته‌شدگان ناشی از حوادث رانندگی را در استان گلستان کاهش دهیم.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار