کد خبر: ۲۴۶۶۷
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۳ 19 April 2015
علی جعفر خانی در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه تاکنون 2 بار اقدام به شکستن دسته بیل داشته، اظهارداشت: سال پیش در2 مرحله 60 و 80 دسته بیل (پای لخت) شکستم که مهم ترین هدفم از این اقدام توسعه ورزش کونگ فو در کشور است.

وی ورزش کونگ فو را ورزش اصیل ایرانی عنوان کرد و افزود: ورزش کونگ فو از اصالت ایرانی بهره می برد ولی مهم ترین بحثی که می توان به آن اشاره کرد توجه ناچیز به این رشته ورزشی از سوی رسانه ملی است.

وی با اشاره به اینکه کونگ فو هفدهمین رشته ورزشی از حیث آسیب دیدگی به شمار می رود خاطر نشان کرد: توجه رسانه ها و پوشش اخبار این رشته ورزشی می تواند ارزش ها و پتانسیل این رشته ورزشی را نمایان کند.

مدرس عالی دفاع شخصی ارتش گفت: در 2 سال گذشته بیش از 120مربی رسمی آموزش دیدند که در این مدت تیم نیروی زمینی ارتش در بخش مسابقات سلاح سرد، مسابقات دفاع شخصی، شکستن اجسام سخت قهرمان کشور شد.

جعفر خانی به تورنمت بین المللی هفت جانبه ورزش رزمی به میزبانی نیروی زمینی ارتش اشاره کرد و افزود: این مسابقات رزمی اوایل شهریور ماه به میزبانی ایران و در جزیره کیش برگزار می شود که کشورهای اوکراین، ترکیه، لبنان، روسیه، قزاقستان و اردن در این مسابقات اعلام آمادگی کرده اند.


منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار