در حالی که کمتر از 10 ماه از مدیریت جواد محمودی در شعب بانک کشاورزی اردبیل سپری شده است مدیر جدید شعب بانک کشاورزی استان اردبیل معرفی شد.
کد خبر: ۲۴۲۸۹۲
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۰ 08 June 2016

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، در مراسمی که صبح امروز در سالن اجتماعات بانک کشاورزی اردبیل برگزار شد با خداحافظی جواد محمودی از مدیریت بانک کشاورزی استان اردبیل و انتخابش به انتخاب مدیر شعب استان آذربایجان شرقی، رضا نوری از نیروهای بومی بانک کشاورزی استان اردبیل عهده‌دار این مسؤولیت شد تا با حکم جدید مدیرعامل بانک کشاورزی که ماهی‌کار عضو هیأت مدیره بانک کشاورزی به نوری اهدا کرد مسؤولیت جدید را عهده‌دار شود.

در این مراسم مدیر سابق شعب بانک کشاورزی استان اردبیل به 10 ماه فعالیت خود در استان اردبیل و تعامل و همراهی مسؤولان با هدف‌گذاری توسعه اقتصادی بر محوریت اقتصاد کشاورزی اشاره و اظهار کرد: در این مدت کوتاه حضورم در استان اردبیل صمیمیت، همدلی و همکاری نزدیکی را در این مجموعه شاهد بودیم.

جواد محمودی ظرفیت بی‌نظیر استان اردبیل را در بخش کشاورزی یادآور شد و گفت: بانک کشاورزی به عنوان حامی زارعان، باغداران و دامداران از تولیدات و توانمندی‌های واقعی آنها حمایت می‌کند.

وی با یادآوری اینکه قطعا مدیریت بومی جدید می‌تواند بر حرکت روبه‌جلو و بالنده این مجموعه بسیار تاثیرگذار و موثر باشد زمینه‌ای را فراهم می‌آورد تا در سایه حمایت بانک کشاورزی بتوان فعالیت‌های مثبت و سازنده‌ای را انجام داد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار