نماینده مردم بندرعباس، قشم، حاجی‌آباد، ابوموسی و بندرخمیر در خانه ملت گفت: استفاده از توان علمی نخبگان برای تعیین راهکار مناسب برای حل مشکلات مردم ضروری است.
کد خبر: ۲۴۲۴۷۸
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۸ 08 June 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، حسین هاشمی تختی اظهار داشت: قوام بخشیدن به مصوبات مجلس شورای اسلامی و تدوین مصوباتی عملیاتی برای رفع مشکلات مردم به‌خصوص مشکلات اقتصادی با استفاده از توان نخبگان امکان‌پذیر است.
 
وی با بیان این که هیچ یک از نمایندگان مردم در مجلس خودشان را بی نیاز از شنیدن نقطه نظرات و ارائه راهکارهای کارشناسی نمی‌دانند، افزود: بهترین راهکارها در زمینه مسائل هر منطقه را می‌توان از نیروهای تحصیلکرده و نخبه هر منطقه که در مراکز آموزش عالی آن استان‌ها در حال تلاش و فعالیت علمی هستند، دریافت کرد.
 
نماینده مردم بندرعباس، قشم، حاجی‌آباد، ابوموسی و بندرخمیر در خانه ملت اضافه کرد: مجلس شورای اسلامی در قالب مرکز پژوهش‌ها در مورد مجموعه‌ای از طرح‌ها و لوایح نظرات کارشناسی خود را تهیه و در اختیار نمایندگان و کمیسیون‌های تخصصی مجلس قرار می‌دهد اما گسترش دادن دامنه دریافت نقطه نظرات مردم و نخبگان جامعه در خصوص یک طرح مهم و یا لایحه اثرگذار نیز اهمیت ویژه‌ای دارد.
 
هاشمی تختی عنوان کرد: مجلس با دعوت از وزرای اقتصادی نظیر وزرای نیرو، اقتصاد و صنعت، معدن و تجارت و استماع گزارشات آنها از مسائل و مشکلات کشور، گام‌های خود را در زمینه مسائل اقتصادی آغاز کرده است.
 
وی گفت: مجموعه نمایندگان ملت تاکید دارند که جهت‌گیری مجلس دهم باید اقتصادی و با هدف مهار بیکاری، تقویت تولید و مهار رکود باشد و تلاش می‌کنیم تا در قالب برنامه ششم توسعه کشور نیز این دغدغه مردم و رهبر معظم انقلاب را پیگیری کرده و به آن جنبه عملی ببخشیم.
 
این نماینده مردم بندرعباس خاطرنشان کرد: پس از تعیین اعضای کمیسیون‌ها، رسما کار تخصصی بر روی بخش‌های مختلف برنامه ششم را آغاز خواهیم کرد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار