مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان جشنواره بزرگ «ماه مهربانی» از ششم رمضان در اردبیل برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۴۲۳۱۵
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۲ 07 June 2016

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، بابک پورپناهی صبح امروز در جلسه هماهنگی برگزاری برنامه‌های نشاط‌آفرین در شهر اردبیل اظهار کرد: از ششم ماه مبارک رمضان تا پایان ضیافت الهی در سه نقطه شهر اردبیل شامل خیابان معلم، پارک کودک و پارک شیخ‌صفی‌الدین بعد از افطار جشن بزرگ «ماه مهربانی» برگزار می‌شود.

وی گفت: در قالب این جشنواره سعی بر این است تا غرفه‌های مختلف آموزشی، تفریحی و سرگرمی برای هموطنانمان دایر شود که شامل غرفه خنده، تغذیه سالم، بیان احکام شرعی، آشپزی، صنایع دستی و ... است.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان جشنواره بزرگ «ماه مهربانی» از ششم رمضان المبارک در اردبیل برگزار می‌شود.

پورپناهی با بیان اینکه در قالب این جشنواره برنامه‌های جانبی متعددی برای افزایش نشاط و سرزندگی مردم برگزار می‌شود، افزود: در شب میلاد امام حسن (ع) به همت شهرداری اردبیل سفره‌های افطاری برای شهروندان در این سه مکان باز خواهد شد تا هموطنانمان از این سفره‌های احسان و اطعام بهره‌مند شوند.

وی تصریح کرد: این برنامه‌ها با رویکرد فرهنگی و اجتماعی و تقویت حضور شهروندان در عرصه‌های مختلف و همچنین پرکردن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان و عموم خانواده‌ها انجام می‌شود.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل با یادآوری اینکه شب‌های ماه مبارک رمضان اردبیل از یک حال و هوای خاص برخوردار بوده و سعی بر این است تا در این حال و هوا زمینه‌ای فراهم آید که هموطنانمان بتوانند از فضای مناسب استفاده کنند، افزود: قطعا در کنار شهرداری سایر نهادها و مجموعه‌های فرهنگی و اجتماعی نیز در تقویت این فعالیت‌ها ورود پیدا کرده و زمینه افزایش توانمندی‌ها و حضور بالنده مردم در صحنه فراهم می‌آید.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار