معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان فارس گفت: امسال نیز مانند سنوات گذشته طرح نشاط معنوی در ایام تابستان در 200 مکان مذهبی و بقاع متبرکه فارس اجرا می شود.
کد خبر: ۲۴۲۰۶۷
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۸ 07 June 2016
تابناک فارس به نقل از ایرنا:حجت الاسلام سید میثم حسینی بیان کرد: امسال به دلیل تقارن ماه مبارک رمضان و فرا رسیدن فصل تابستان، طرح ضیافت الهی و نشاط معنوی به صورت همزمان از ابتدای ماه مبارک رمضان در استان آغاز شده است.
وی با بیان اینکه این طرح همه ساله در ایام تابستان و اوقات فراغت جوانان و نوجوانان برای استفاده حداکثری از ظرفیت های فرهنگی بقاع متبرکه و امامزادگان برگزار می شود افزود: در شهر شیراز 36 بقعه متبرکه میزبان طرح نشاط معنوی است.
حسینی اظهارداشت: در قالب این طرح کلاس های قرآنی، فرهنگی، ورزشی، هنری، احکام، مشاوره تربیتی و اخلاقی و اجرای برنامه های متنوع به صورت رایگان و یا با کمترین هزینه برای عموم مردم در بقاع متبرکه استان برگزار می شود.
وی اضافه کرد: تقویت بنیه اعتقادی، دینی و ارزش های انقلاب اسلامی و هدایت نسل جوان جامعه به حضور فعال درحرم مطهر امامزادگان و بقاع متبرکه و شرکت در فعالیت های فرهنگی و قرآنی از جمله اهداف این طرح معنوی است.
او ادامه داد: همچنین در این ایام به دلیل تقارن با ماه مبارک رمضان برنامه های قرآنی از جمله ترتیل خوانی، جز خوانی، برگزاری آیین های دعا، محافل انس با قرآن و افطاری با عنوان سفره های آسمانی در بقاع متبرکه استان اجرا می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار