بسته حوادث و اتفاقات ناگوار تابناک؛
تابناک: مردم وحشت زده در تماس با پلیس ، گزارش وقایع عجیب یک نا امنی را دادند و دستبند نقره ای، فرجام رذالت های یک شرور سابقه دار بود.
کد خبر: ۲۴۰۸۷۳
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۹ 05 June 2016
به گزارش تابناک اصفهان، صفحه حوادث و اتفاقات ناگوار روزنامه ها همیشه از روزنامه جدا می کنم چرا که هیچگاه دوست ندارم از کشته شدن یا مرگ و ناخوشی های مردم بدانم اما به هر حال عده ای به این موضوعات علاقه دارند و از همین رو تابناک در نظر دارد به بررسی مهم ترین اخبار حوادث و اتفاقات در هفته ای که گذشت بپردازد.

مردم در یکی از پارک های شهر اصفهان نشسته بودند که ناگهان یک دستگاه موتور سیکلت توجه آن ها را جلب کرد، پسری جوان بر روی آن نشسته بود و اربده می کشید و فحش می داد.

خانواده ها وحشت زده به یکدیگر نگاه می کردند، اما هیچ کس متوجه نشد خطاب فحاشی های این شرور جوان که فضای پارک را آلوده کرده بود، چه فرد یا افرادی هستند.

در این حین یکی از این راکبان از زیر پیراهنش قداره را بیرون کشید و بدون هدف به جان شیشه مغازه ها افتاد.

تخریب اتومبیل هایی که کنار خیابان منتهی به این پارک  متوقف بودند نیز اقدام بعدی وی بود.

مردم وحشت زده در تماس با پلیس ، گزارش وقایع عجیب یک نا امنی را دادند و دستبند نقره ای، فرجام رذالت های یک شرور سابقه دار بود.

پلیس در بررسی های بعدی متوجه سوابق متعدد کیفری این فرد شد و وی را با پرونده ای نه چندان سبک راهی دستگاه قضا کرد.

دادسرا با صدور کیفر خواست و اشاره به سوابق متعدد این شرور سابقه دار در زمینه ایجاد رعب و وحشت، خواستار صدور حکم اشد مجازات برای این شرور شد و دادگاه نیز با بررسی سوابق کیفری و جرایم صورت گرفته، وی را به اعدام محکوم کرد.

سپس پرونده راهی دیوان عالی کشور شد و مهر تایید قضات و مستشاران این مرجع عالی قضایی بر روی حکم شرور جوان نشست تا وی پیش از ماه مبارک رمضان در آستانه اجرای حکم اعدام قرار گیرد.

به گزارش روابط عمومي دادگستري کل استان اصفهان: رييس کل دادگستري استان، ضمن اعلام اين خبر بيان داشت: حفظ و ارتقاي امنيت عمومي از مهمترين وظايف دستگاه قضايي بوده و هر گونه اخلال در نظم و تهديد امنيت مردم با واکنش و برخورد قاطع و سريع قانوني دادگستري استان روبرو خواهد بود.

 احمد خسروی وفا افزود: پرونده اي که متهم آن داراي سوابق متعدد کيفري از جمله ايجاد رعب و وحشت و قدرت نمايي با قداره بود و اقدام به ايجاد ناامني در محيط روبروي پارک و شکستن شيشه مغازه ها و خودروهاي افرادي که به همراه خانواده در داخل پارک بوده و در حضور آنها اقدام به هجوم و تخريب نموده بود، با اقدام سريع و قاطع قانوني دادگستري استان منتهي به صدور حکم اعدام براي متهم آن گرديد.

رييس دستگاه قضايي استان در پايان به افرادي که فکر بر هم زدن امنيت يا تجاوز و تعرض به جان، مال و نواميس مردم را در سر مي پرورانند هشدار داد: دستگاه قضايي استان اشد مجازات هاي قانوني با مجرمين اينگونه جرايم را صادر و اجرا خواهد نمود.

**یک کشته و چهار مصدوم در اثر واژگونی تندر

براثر واژگونی یک دستگاه خودروی سواری تندر در بزرگراه آزادگان اصفهان یک نفر جان خود را از دست داد و چهار تن دیگر زخمی شدند.

مدیر روابط عمومی مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی اصفهان گفت: این حادثه ساعت 21 و 50 دقیقه شب گذشته به اتاق فرمان اورژانس 115 اعلام و امدادخواهی شد که دو دستگاه خودروی آمبولانس به همراه چهار تکنسین فوریت های پزشکی به محل سانحه اعزام شد.

عباس عابدی افزود: در این حادثه یک مرد 35 ساله در دم جان باخت و چهار مرد دیگر نیز مصدوم شدند.

وی ادامه داد: مصدومان این حادثه رانندگی توسط واحدهای امدادی اورژانس به بیمارستان گلدیس شاهین شهر منتقل شدند.

یک دستگاه تانکر حامل 24 هزار لیتر مواد سوختی روز گذشته در میدان ورودی روستای چاهملک از توابع خور واژگون شد.

**تانکر سوخت به مقصد افغانستان واژگون شد

فرماندار خوروبیابانک گفت: در این حادثه، محموله سوخت این تانکر که از شاهزند اراک عازم افغانستان بود در حاشیه میدان سرازیر شد اما باحضور نیروهای امدادی این مواد مهار و از آتش سوزی جلوگیری شد.

علی استوار افزود: تیم گشت پلیس راه شهرستان بلافاصله در محل حاضر شده و ضمن ایمن سازی، محل حادثه را برای حضور نیروهای آتش نشانی فراهم کرده است.

فرماندار خوروبیابانک تصریح کرد: خوشبختانه این حادثه هیچگونه خسارت جانی نداشته است.

وی یادآور شد: خوشبختانه با حضور به موقع خودروهای آتش نشانی شهرهای خور، جندق وفرخی و اعزام نیروهای پایگاه امدادو نجات شهدای امدادگر هلال احمر و پلیس از آتش گرفتن تانکر جلوگیری به عمل آمد.


به گفته فرماندار خوروبیابانک علت حادثه توسط پلیس در حال بررسی است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :