مساله دیگر که مرزبانان باید به آن توجه کنند، بحث تفکر و اندیشیدن برای شیوه های نوین در حفاظت از مرزها است و این عنایت و توجه را داشته باشند که حافظ و مرزدار یک کشور اسلامی هستند که دم از قرآن، خدا و احکام اسلامی می زند.
کد خبر: ۲۴۰۰۲۱
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۵۸ 03 June 2016
نماینده ولی فقیه در استان گلستان و امام جمعه گرگان گفت: تقویت انگیزه ایمانی نیروهای مرزبانی به منظور حفظ و حراست قوی تر و مستحکم تر از مرزهای کشورمان ضروری است.

به گزارش تابناک گلستان ، آیت الله سیدکاظم نورمفیدی در دیدار با سردار سرتیپ قاسم رضایی فرمانده مرزبانی کشور در گرگان افزود: محکم شدن پایه های اعتقادی در جاهای حساس بدون شک باعث ایجاد انگیزه های ایمانی قوی می شود.

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به ضرورت هوشمندی مرزبانان گفت: سختی ها انسان را آبدیده می کند و در شرایط سخت افراد پخته و باتجربه ساخته می شوند.
 
آیت الله نورمفیدی یادآور شد: مساله دیگر که مرزبانان باید به آن توجه کنند، بحث تفکر و اندیشیدن برای شیوه های نوین در حفاظت از مرزها است و این عنایت و توجه را داشته باشند که حافظ و مرزدار یک کشور اسلامی هستند که دم از قرآن، خدا و احکام اسلامی می زند.

امام جمعه گرگان با بیان این که دولت باید توجه به مرزها را در اولویت (بودجه ای) قرار دهد، افزود: البته شاید این کار از دولت به تنهایی برنیاید و سال ها زمان ببرد اما باید با استعداد و اندیشه خود در این راستا گام برداریم.

آیت الله نورمفیدی تاکید کرد: هر چند مرزداری کار سختی است و در واقع مرزبانان همیشه چه در مواجهه با تهاجم دشمن و چه در مصاف با قاچاقچیان خطر می کنند اما محکم شدن پایه های ایمانی می تواند در کنار توجه به مسائل مادی مرزبانان در آنان ایجاد روحیه نماید.

امام جمعه گرگان خاطرنشان کرد: مرزها یکی از دریچه های بسیار حساس است که دشمن می تواند از آنها به شیوه های مختلف نفوذ و دردسر ایجاد کند اما بعید می دانم که با اشراف و آگاهی موجود نیروها از مرزها، غفلتی شده باشد.

نماینده ولی فقیه در گلستان در ادامه با اشاره به مرزهای استان گفت: مسائلی همچون وجود مرزنشینان متعهد باعث شده در این منطقه مرزی مشکلات کمتری نسبت به سایر استان ها وجود داشته باشد؛ اهل سنت و ترکمن ها به عنوان مرزنشینان ما انسان های خوبی هستند و باید قدرشان را بدانیم و تعامل خوبی با آنها داشته باشیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار