معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان مطرح کرد:
سید سعید شاهرخی که در جلسه کارگروه بانوان لرستان سخن می گفت با بیان این مطلب افزود: برای تحقق بهره‌وری باید توجه ویژه به کارایی و اثربخشی نیروی انسانی شود و آنچه ما را در این امر موفق می‌کند استفاده حداکثری از امکانات به ویژه نیروی انسانی است.
کد خبر: ۲۳۹۴۲۱
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۴ 01 June 2016




به گزارش تابناک لرستان ، معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان گفت :
چنانچه سمن‌ها وجود دارند باید در جهت فعال کردن آنها تلاش وچنانچه وجود ندارد بستر برای ایجاد آنها فراهم شود.

سید سعید شاهرخی که در جلسه  کارگروه بانوان لرستان سخن می گفت با بیان این مطلب افزود: برای تحقق بهره‌وری باید توجه ویژه به کارایی و اثربخشی نیروی انسانی شود و آنچه ما را در این امر موفق می‌کند استفاده حداکثری از امکانات به ویژه نیروی انسانی است.

وی تصریح کرد: به نظر می‌رسد براساس بررسی‌های موجود و شرایط حاکم چنانچه بخواهیم بهره‌وری را افزایش دهیم باید از وجود بانوان استفاده شود که در این  زمینه  دولت یک نقش و خود بانوان و مردم نیز نقش بهسزا ودیگری دارند.

شاهرخی ادامه داد:  باید به سازمان‌های مردم نهاد در راستای اعتلا و ارتقای جایگاه اجتماعی بانوان توجه شود.

وی با بیان اینکه در بخش خصوصی و دولتی باید از ظرفیت بانوان استفاده شود تاکید کرد: این خلا در این بخش احساس می‌شود ومدیران دستگاه‌های اجرایی باید باور داشته باشند که برای بالا بردن بهره‌وری از ظرفیت تمام نیروهای انسانی به ویژه بانوان استفاده نمایند. 

شاهرخی افزود: دستگاه‌های اجرایی بسترسازی لازم را برای حضور سیاسی، اجتماعی و فرهنگی بانوان در جامعه فراهم سازند و چنانچه دستگاهی کوتاهی کند کم‌کاری‌اش را به وزارت متبوع گزارش  خواهیم داد.

وی  به  برگزاری جشنواره مد و پوشش اسلامی در استان  اشاره داشت وگفت :  شاهد هستیم که یک اپیدمی به نام مد یک شبه در کل جامعه تسری پیدا  کرده  و در مقابل این هجمه لازم است  که  دستگاه‌های فرهنگی به ویژه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی  وروود پیدا کنند.

شاهرخی عنوان کرد: برای حمایت از جشنواره مد و لباس باید ارشاد، امور بانوان، دانشگاه علمی کاربردی، اداره کار و مسئول سمن زنده‌باد زندگی کمیته‌ای را تشکیل و مسائل از لحاظ فنی و کارشناسی بررسی کند زیرا وجود چنین نمایشگاه‌ها و جشنواره‌هایی در استان ضروری است.

معاون سیاسی امنیتی استان داری لرستان  در ادامه سخنان خود اظهار اشت:  باید حساسیت ویژه‌ای روی آموزش و پرورش به ویژه دختران مقطع متوسطه وجود داشته باشد ونباید  اجازه داد در بحث مد و لباس در مدارس جزیره‌ای و سلیقه‌ای عمل شود و برای این مهم از ظرفیت خانواده‌ها، انجمن اولیا و سطح توانایی بانوان استفاده شود.

سید سعید شاهرخی تاکید کرد: بهره‌وری باید پایه و بسترش از درون دبیرستان‌ها آغاز شود اما مشکلات عدیده‌ای در پایه اول و دوم دبیرستان داریم که باید بوسیله فعالیت های  کارشناسی و پژوهشی برروی  کار کرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار