کد خبر: ۲۳۲
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۸ 18 January 2015
مدیرکل امور کتابخانه های استان البرز گفت: به منظور آشنایی نسل امروز با زندگانی امام خمینی (ره) زندگانی ایشان در ایام‌الله دهه فجر قصه‌خوانی خواهد شد.
ناصر شفیعی امروز در حاشیه بازدید از کتابخانه‌های استان گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: به مناسبت ایام‌الله دهه فجر برنامه‌ها و تمهیدات ویژه‌ای تدارک دیده شده است و در نظر داریم با استفاده از ظرفیت‌های خود در این دهه در انتقال آرمان‌ها و اهداف انقلاب به نسل امروز تلاش‌های ویژه‌ای را انجام دهیم.
به گزارش فارس وی با بیان اینکه یکی از کارهای فرهنگی که در این دهه انجام خواهد شد قصه‌خوانی زندگانی امام خمینی (ره) است، افزود: در ایام الله دهه فجر برای کودکان عضو کتابخانه‌های عمومی استان زندگانی امام خمینی به صورت قصه و داستان بیان خواهد شد.
این مسئول عنوان کرد: آشنایی نسل امروز با شخصیت بزرگ امام خمینی (ره) یکی از مهمترین وظایف ما است که تلاش می‌شود این مهم در قالب طرح‌های فرهنگی اجرایی شود.
وی به دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده برای ایام الله دهه فجر اشاره کرد و گفت: برگزاری نمایشگاه تاریخ شمار انقلاب اسلامی، شب شعر، برگزاری مسابقات آنلاین از کتب مرتبط با موضوع انقلاب اسلامی و همچنین برگزاری مسابقات نقاشی، نقاشی روی پارچه،‌ روزنامه کتاب و... از جمله برنامه‌های این دهه است.
شفیعی همچنین از زنگ روایتگری انقلاب در مدارس این استان خبر داد و بیان داشت: همچنین برای دانش‌آموزان در زنگ روایتگری انقلاب را مبارزات و اقدامات آن دوران توسط کارشناسان بیان خواهد شد و کتاب‌هایی نیز در این زمینه نیز به دانش‌آموزان معرفی می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار