معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد بابیان اینکه وظیفه مسئولان در برابر جوانان سنگین است ، گفت: در برنامه‌ریزی ‌ها باید به مهمترین نیازها و مشکلات جوانان توجه شود.
کد خبر: ۲۳۱۱۷۶
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۵ 17 May 2016

به گزارش تابناک یزد،محمدعلی طالبی  در جشن جوان و نشاط در یزد با تبریک هفته جوان و میلاد حضرت علی اکبر (ع) افزود: ولادت حضرت علی‌اکبر (ع) به‌عنوان روز جوان نامیده شده است و این حضرت به ‌علت ویژگی‌های بارز و شاخصی که داشتند برای جوانان الگو هستند.

وی خاطر نشان کرد: برنامه‌های هفته جوان باید بگونه‌ای برگزار که به ترفیع جایگاه نسل جوان نگاه ویژه‌ای شود.
این مسئول خاطرنشان کرد : جوانی از حساس ترین دوره های زندگی هر فرد بوده و باید به این دوران توجه خاصی شده و از ظرفیت های آن به خوبی استفاده شود.
مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد نیز در این جشن با اشاره به ضرورت جذب مشارکت جوانان در عرصه‌های مختلف گفت: راه‌اندازی خانه‌ جوانان در استان ضروری و درخشش جوانان در عرصه‌های مختلف علمی، ورزشی و اجتماعی نیازمند حمایت و احساس مسئولان نظام است.
مسعود شریعتی حمایت از سازمان‌های مردم نهاد و جوانان را از اولویت‌های دولت تدبیر و امید خواند و بیان کرد: مسئولان و مدیران اجرایی در دوره جدید‌ جوانان را بازوی اجرایی خود در تدوین و عملیاتی کردن ایده‌های نو و جدید می‌دانند.
مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد با اشاره به ضرورت اعتماد به ظرفیت جوانان در راستای توسعه کشور تصریح کرد: بیش از 41 دستگاه در کشور به تدوین برنامه‌های مستمر در راستای ایجاد زمینه حضور پرشور جوانان در عرصه‌های مختلف متعهد هستند.
شریعتی ادامه داد: جوانان به عنوان موثرترین قشر جامعه نقش مهمی در توسعه فرهنگی و تامین امنیت اجتماعی ایفا می‌کنند.
جشن جوانان و نشاط به مناسبت بزرگداشت هفته جوان با حضور معاون سیاسی امنیتی ، اجتماعی استاندار یزد ، مسئولان اجرایی ، تشکل های مردم نهاد جوانان و خانواده ورزش و جوانان و مردم در سالن کوثر یزد برگزار شد.
اجرای گروه سرود ناشنوایان ، اجرای برنامه طنز ، اجرای موسیقی و تجلیل از جوانان برتر استان در حوزه های مختلف ، مدیران و خیران جوان باور و جوان یاور از برنامه های این مراسم بود.
در این مراسم از دو خیر و سه تن از مدیران جوان باور و جوان یاور ، 16 قهرمان ورزشی و نام آور استان ، سه تن از مربیان یزدی تیم های ملی ، پنج داور بین المللی ، سه سازمان مردم نهاد برتر ، سه جوان برتر در حوزه های مختلف و یک ورزشکار محجبه و یک ورزشکار و مربی اخلاق مدار قدردانی شد.
27 اردیبهشت لغایت دوم خرداد ماه به عنوان هفته جوان نامگذاری شده است .
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار