کد خبر: ۲۳۰۱۶۵
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۳ 15 May 2016


مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز گفت: همزمان با سایر استان های کشور مرحله شهرستانی هفدهمین دوره المپیاد ملی مهارت در البرز برگزار شد.

حسن عزیزی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به برگزاری مرحله شهرستانی هفدهمین دوره المپیاد ملی مهارت در استان البرز، اظهار کرد: امروز شنبه همزمان با سایر استان های کشور این دوره از مسابقات در استان البرز نیز برگزار شد.

وی افزود: برای حضور در این دوره از رقابت ها ۷۴۸ نفر ثبت نام کردند که ۴۸۳ نفر از شهرستان کرج، ۱۱۷ نفر از شهرستان اشتهارد، ۱۲۳ نفر از شهرستان نظرآباد و ۲۵ نفر نیز از شهرستان ساوجبلاغ هستند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه البرز با بیان اینکه برگزیدگان این دوره از رقابت ها به مرحله استانی که بنا است در هفتم و هشتم مرداد ماه برگزار شود، راه می یابند، تصریح کرد: این شرکت کنندگان در ۳۷ رشته فنی، مهندسی و خدماتی با یکدیگر به رقابت می پردازند.

وی با اشاره به اینکه مرحله کشوری هفدهمین دوره مسابقات ملی مهارت نیمه دوم مهر ماه سال جاری با حضور برگزیدگان مرحله استانی برگزار می شود، گفت: برگزیدگان مرحله کشوری در اردوهای مسابقات جهانی حضور پیدا کرده و برترین این شرکت کنندگان به مسابقات جهانی راه می یابند.

عزیزی در خاتمه با تاکید بر اینکه مسابقات جهانی ملی مهارت سال گذشته در کشور برزیل برگزار شد، گفت: دوره بعدی مسابقات جهانی ملی مهارت سال ۲۰۱۷ در ابوظبی برگزار می شود که امید است شاهد شرکت کنندگان ایرانی در این مرحله نیز باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار