فرماندار شهرستان لنجان:
تابناک: فرماندار شهرستان لنجان گفت: ورود امام خمینی(ره) به ایران ساختار حکومت پهلوی را به چالش کشید و سبب فروپاشی نظام سلطه در ایران شد.
کد خبر: ۲۲۹۳
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۱ 02 February 2015

به گزارش تابناک به نقل از فارس، سید محسن سجاد در آیین سی‌ و ششمین سالروز ورود تاریخی امام خمینی به ایران که در گلستان شهدای زرین‌شهر برگزار شد، اظهار کرد: 12 بهمن ماه 1357 یادآور تحولی شگرف در جهان است، چرا که رژیم ستم‌شاهی پهلوی و ابر قدرت‌های جهان با تبعید امام خمینی(ره) به دنبال آن بودند اجازه ندهند انقلاب اسلامی ایران به پیروزی برسد.

وی افزود: عدالت‌خواهی، ظلم‌ستیزی، پاسداری از اسلام و ارزش‌های اسلامی از جمله اهداف بزرگ امام خمینی(ره) در شکل‌گیری نهضت بزرگ ایران اسلامی بود که از قیام عاشورا و مکتب امام حسین(ع) الهام گرفته شده بود.

فرماندار شهرستان لنجان با اشاره به 6 شهید انقلاب اسلامی شهرستان لنجان تصریح کرد: حضرت امام(ره)مسیر هدایت جامعه را با بصیرت کامل و بیانی شیوا در دست گرفتند و همواره نگاه ایشان ایمان و اتکاء به خداوند، وحدت کلمه و مردم بود و تمام انقلابیون نیز مرگ در راه آرمان‌های اسلام را ارزشمند می‌دانستند و حاضر بودند از جان و مال خود به راحتی بگذرند.

وی 12 بهمن ماه را روزی بسیار مهم و سرنوشت‌ساز برای ملت ایران دانست و اضافه کرد: ورود امام خمینی(ره) در 12 بهمن ماه 1357 ساختار حکومت پهلوی را به راحتی به چالش کشید و سبب فروپاشی نظام سلطه در ایران شد و با توجه به این موضوع یادآوری خاطرات و دستاورد‌های انقلاب اسلامی در دهه مبارک فجر رسالتی مهم و بر عهده مسئولان است.

سجاد تاکید کرد: مردم شهید‌پرور و تمام مسئولان شهرستان لنجان با حضور در این مراسم با‌شکوه با آرمان‌های امام (ره) و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تجدید میثاق دوباره کرده و اعلام می‌داریم تا آخرین قطره خون خود پیرو منویات و فرمایشات رهبر معظم انقلاب هستیم.

وی افزود: در این ایام، 57 برنامه متنوع از جمله برگزاری نمایشگاه، دیدار با خانواده شهدا، برگزاری نشست‌هایی با مردم از سوی مسئولان، عطر‌افشانی مزار شهدا و برنامه‌های دیگر برنامه‌ریزی شده است و در بیش از 120 نقطه از شهرستان لنجان برنامه‌های متنوع و در ابعاد مختلف نیز به صورت جدا‌گانه برگزار می‌شود.

همزمان با سالروز ورود تاریخی امام خمینی(ره)آیین با‌شکوه گرامیداشت این واقعه بزرگ تاریخ ایران اسلامی در گلستان شهدا زرین‌شهر با حضور پر‌شور مردم، مسئولان، هنرمندان و دانش‌آموزان شهرستان لنجان برگزار شد.

 

 

بیشتر بخوانید:
 
زیارت عاشورا
 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار