رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی مازندران
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی مازندران گفت: فروش خانه های سازمانی بدون استفاده و ساماندهی خودروهای اداری مازندران انجام می شود.
کد خبر: ۲۲۶۲۵۳
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۱ 08 May 2016

به گزارش تابناک مازندران، امیدعلی پارسا در همایش اقتصاد مقاومتی در چالوس اظهار کرد: به تمامی دستگاه‌های استان، 57 برنامه برای تحقق مباحث اقتصاد مقاومتی ابلاغ شد که در این میان باید به طرح‌های اولویت‌دار توجه ویژه‌ای شود.

وی تصریح کرد: طرح‌های عمرانی در اولویت برنامه‌ها قرار دارد و نباید به مباحث مالی توجه کرد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی مازندران با اشاره به اینکه هنوز موضوع اقتصاد مقاومتی در دستگاه‌های استان اجرایی نشده است، خاطرنشان کرد: از ۵۷ محور اعلام شده، کاهش ضایعات و ارتقای کیفیت نان، طرح بهبود فرایند تهیه و پخت نان و عرضه آن از اهمیت فراوانی برخوردار است.

پارسا تصریح کرد: طرح تنظیم پایدار داخلی و افزایش صادرات مرغ، توجه ویژه به طرح پنجره واحد، افزایش توان تسهیلات‌دهی بانک‌های استان، استقرار سیستم‌های مدرن بازیافت پسماند، از دیگر برنامه‌های اعلام شده به دستگاه‌ها است.

وی بر لزوم ساماندهی رودخانه‌ها تاکید و اظهار کرد: طرح انجام مطالعه تفصیلی توان اکولوژیک استان و اجرایی شدن مدیریت عملکرد در ۲۶ دستگاه اجرایی از دیگر برنامه‌های این ابلاغیه است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی مازندران افزود: ساماندهی نیروهای قرارداد معین در دستگاه‌ها از دیگر مواردی است که باید جدی گرفته شود.

پارسا با تاکید بر فروش منازل سازمانی بدون استفاده در مازندران، گفت: ساماندهی خودروهای دولتی نیز در دستور کار قرار دارد و دستگاه‌های اجرایی موظف هستند تا اقتصاد مقاومتی را در تمامی بدنه دستگاه خود تبیین کنند.

مهدی رازجویان سرپرست امور اقتصادی استانداری مازندران نیز، اظهار کرد: جهاد کشاورزی سیاست کاهش تولید را به منطور خارج شدن رکود فروش محصولات کشاورزی تنظیم کرده است تا با کاهش قیمت محصولات و متضرر شدن کشاورزان روبه رو نشود.

وی با اشاره به اینکه هزینه تمام شده برای مرغ در کشور بالا است، خاطرنشان کرد: اداره‌کل امور پشتیبانی امور دام مرغ‌ها را خریداری کرده و دولت نیز حدود 2500 تومان یارانه به این بخش می‌دهد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار