مدير عامل هلال احمر خراسان رضوي گفت: ویزیت رایگان بیماران از سوی جمعیت هلال احمر استان در مناطق محروم، بخشي از برنامه‌هاي هفته هلال احمر است.
کد خبر: ۲۲۵۹۷۵
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۲ 08 May 2016

به گزارش تابناك رضوي، سید‌مجتبی احمدي با بيان اينكه درحال حاضر بيش‌از 10هزار امدادگر داوطلب در خراسان رضوي ساماندهي شده‌اند، اظهار كرد: براساس قانون پرداخت حقوق به امدادگران داوطلب ممنوع است و تنها هزینه ایاب و ذهاب که روزانه 37 هزار تومان است به امدادگران داوطلب پرداخت می‌شود.

وي به تعداد امدادگران داوطلب و رسمی فعال در خراسان‌رضوی اشاره كرد و افزود: 10 هزار و 980 نفر امدادگر داوطلب و 490 نفر به صورت رسمی، قراردادی و پیمانی در خراسان‌رضوی فعالیت می‌کنند.

مدير عامل هلال احمر خراسان رضوي در ادامه به تشريح برنامه‌های تدوین شده هفته هلال احمر پرداخت و بیان کرد: همزمان با هفته هلال‌احمر تقدیر از منتخبان داوطلب برتر در 22 شعبه فعال جمعیت هلال‌احمر استان، برگزاری مانورهای عملیاتی در شعب استان، حضور در نماز جمعه از جمله برنامه‌های تدوین شده برای هفته هلال احمر است.

احمدي ادامه داد: ویزیت رایگان بیماران از سوی جمعیت هلال احمر استان در مناطق محروم، برگزاری مانور توان‌افزایی 130 امدادگر دختر و پسر بالای 18 سال از دیگر برنامه‌های هفته هلال احمر است.

50درصد تخفيف درمانگاه‌هاي هلال احمر

همچنين معاون درمان و توانبخشی جمعیت هلال‌احمر خراسان‌رضوی از تخفیف ۵۰ درصدی ویزیت در تمام درمانگاه‌های هلال احمر استان در ایام هفته هلال احمر خبر داد.

محمود شهامتي گفت: به مناسبت هفته هلال احمر مراجعین به مراکز درمانی و توانبخشی جمعیت هلال احمر استان می‌توانند از تخفیف ویژه 50 درصدی در این ایام برخوردار شوند.

وي ادامه داد: ارائه خدمات توانبخشی در واحدهای کاردرمانی، فیزیوتراپی، گفتاردرمانی و شنوائی‌سنجی در روزهای 18 و19 و20 اردیبهشت ماه و هفته هلال با این تخفیف انجام می‌شود.

منبع: تسنيم


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار