معاون علمی بسیج دانشجویی دانشگاه فردوسی مشهد گفت: دوره يك روزه كارگاه تربيت سفيران اقتصاد مقاومتي در دانشگاه فردوسي برگزار مي‌شود، همچنين : به زودی کارگاه‌هایی با بحث‌های تخصصی در حوزه اقتصاد مقاومتی تشکیل می‌شود.
کد خبر: ۲۲۵۵۷۶
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۹ 07 May 2016

به گزارش تابناك رضوي، علی اسماعیلی، اظهار کرد: کارگاه تربیت سفیران اقتصاد مقاومتی با هدف آموزش مطالب عملیاتی در حوزه اقتصاد مقاومتی به دانشجویان برای تبلیغ در مراکز رشد، مناطق جهادی و روستاها برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این طرح قبل از این در حوزه‌های علمیه انجام شده است، افزود: امیدواریم با برگزاری این طرح در دانشگاه بتوانیم گامی در جهت فرهنگ‌سازی اقتصاد مقاومتی برداریم.

معاون علمی بسیج دانشجویی دانشگاه فردوسی مشهد با اشاره به سرفصل‌های این کارگاه ادامه داد: مبانی اقتصاد مقاومتی، دشمن‌شناسی در اقتصاد انقلاب، خوانش منتقدانه اقتصاد متعارف و آشنایی با مبانی و عملیات در اقتصاد مقاومتی از بحث‌هایی است که دانشجویان شرکت‌کننده در این کارگاه با آن آشنا خواهند شد.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: این کارگاه با حضور حجت‌الله عبدالمالکی، عضو هیئت‌علمی دانشگاه امام صادق (ع) در چهار جلسه دوساعته برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه برگزاری کارگاه یک‌روزه به تنهایی نمی‌تواند در ترویج اقتصاد مقاومتی مؤثر واقع شود، تأکید کرد: به زودی کارگاه‌هایی با بحث‌های تخصصی در حوزه اقتصاد مقاومتی تشکیل می‌شود تا هریک از دانشجویان بنا به رشته تخصصی خود با مفهوم اقتصاد مقاومتی آشنا شده و آن را ترویج دهد.

معاون علمی بسیج دانشجویی دانشگاه فردوسی مشهد با بیان اینکه پیش‌بینی می‌کنیم در این کارگاه حدود یک‌صد دانشجو شرکت کنند، اضافه کرد: در پایان این دوره حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه به همه شرکت‌کنندگان، مدرک پایان دوره تربیت مبلغ اعطا خواهد کرد.

اسماعیلی تصریح کرد: علاقه‌مندان به شرکت در این کارگاه که از صبح روز سه‌شنبه 23 اردیبهشت در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار می‌شود، می‌توانند با ارسال کلمه تربیت مبلغ به شماره پیامکی 6600051080 آمادگی خود را جهت حضور اعلام کرده و در این کارگاه شرکت کنند.

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار