رئیس هلال‌احمر اقلید از اجرای طرح«معلم داوطلب»با شرکت یک‌هزار معلم از چهارم تا 30 بهمن‌ماه جاری در این شهرستان خبر داد
کد خبر: ۲۲۴۳
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۲:۱۱ 01 February 2015
به گزارش خبرگزاری فارس از اقلید، علی‌بابا ولی‌پور بعد از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به اهمیت آموزش امداد و کمک‌های اولیه در راستای ارتقای خدمت‌رسانی بهداشتی، درمانی و امدادی در مواقع لازم در جامعه اظهار داشت: آموختن اصول کمک‌های اولیه و انجام صحیح و به‌موقع آن در حوادث موجب جلوگیری از مرگ حتمی مصدوم یا شدت گرفتن عوارض مختلف خواهد شد.
وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری تصریح کرد: طرح معلم داوطلب در حمایت از سرمایه ملی و کاهش سطح آسیب‌پذیری منابع انسانی در حوادث و سوانح و به‌منظور استفاده از ظرفیت و توانمندی معلمان در کاهش خطرات ناشی از این حوادث و ترویج اهداف آموزشی و امدادی جمعیت هلال‌احمر در مدارس، اجرا می‌شود.
رئیس هلال‌احمر اقلید به شرکت یک‌هزار معلم در طرح معلم داوطلب اشاره کرد و افزود: هفت مربی از هلال‌احمر این شهرستان مسئول آموزش علمی و عملی ارزیابی، علائم حیاتی، سی پی آر، حمل مصدوم، سوختگی، باندپیچی و آتل‌بندی به شرکت‌کنندگان این طرح هستند.
ولی‌پور در پایان سخنان خود بیان داشت: شرکت‌کنندگان طرح معلم داوطلب با گذراندن دوره 35 ساعته آموزشی و امدادی و دریافت گواهینامه آموزشی 30 ساعته ضمن خدمت به‌صورت داوطلبانه عضو جمعیت هلال‌احمر می‌شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار