کد خبر: ۲۲۴۰۹۸
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۵ 04 May 2016

به گزارش تابناک یزد،مدير دفتر كنترل كيفيت و بهداشت آب شركت آبفاي استان يزد گفت: 50 هزار آزمون ميكروبي و شيمي فيزيك از چاه‌ها، مخازن و شبكه توزيع آب در استان يزد توسط اين واحد انجام شده است.

 "ابرهيم عليدوست" اظهار كرد: انجام آزمون‌هاي ميكروبي از چاه‌ها، مخازن و شبكه‌هاي توزيع آب به تعداد 34 هزار و 500 آزمون، انجام آزمون هاي شيمي و فيزيك از چاه ها، مخازن و شبكه هاي توزيع آب به تعداد 15 هزار و 500 آزمون از اقدامات انجام شده توسط اين آزمايشگاه است.

وي از ديگر فعاليت‌هاي صورت گرفته در يك سال گذشته را تجهيز و نصب سامانه گندزدايي در ابتداي خط انتقال آبرساني به شهر بهاباد با هزينه‌اي بالغ بر دو ميليارد ريال، تجهيز و نصب و راه‌اندازي سامانه گندزدايي پيشرفته در مخازن موحدين و ميانكوه شهرستان مهريز با هزينه‌اي بالغ بر سه ميليارد و 500 ميليون ريال و خريد و نصب سامانه پايش آنلاين در ورودي و خروجي تصفيه خانه فاضلاب شهر يزد عنوان كرد .

عليدوست تمديد گواهينامه‌هاي ايزو 17025،OHSAS  و معتمد محيط زيست، كسب موفقيت در آزمون‌هاي ptbody، بازرسي بهداشتي و نمونه‌برداري مشترك با مركز بهداشت استان يزد، شروع اجراي برنامه ايمني آب همراه با برگزاري كارگاه مورد نظر و هم چنين اجراي گام اول و دوم اين برنامه، ارسال تمام آمارهاي كنترل كيفي به شركت مهندسي و استانداري و ايزوله‌سازي آزمايشگاه رفرانس يزد جهت افزايش اسكوپ ميكروبي در گواهينامه 17025 را از ديگر اقدامات انجام شده معرفي كرد.

اين مسئول از فعاليت‌هاي صورت گرفته توسط واحد كنترل كيفيت را ساخت اتاقك كلرزني و نصب دستگاه مربوطه در شهر يزد، كاليبراسيون تمام تجهيزات اندازه گيري شركت، نمونه برداري و كلرسنجي روزانه از مخازن و شبكه شهر يزد به تعداد 12 هزار و 200 آزمون و تجهيز و راه‌اندازي آزمايشگاه شهرستان خاتم با هزينه اي معادل 500 ميليون ريال برشمرد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار