به گزارش «تابناک یزد»، مجله راديويى ورزش در يزد به ارائه راهكار براى احياى دوچرخه سوارى در شهر دوچرخه ها از نظر مخاطبانش پرداخت كه در اين باب نظراتى همچون ارائه لاين جداگانه دوچرخه در خيابان ها وپياده رو ها از بارزترين انها بود.سيد عربى رئيس ورش هاى همگانى استان همراه برنامه شد و به تشريح برنامه هاى ورزش همگانى در روز خليج فارس پرداخت ؛ وى همچنين نظر خود را راجع به سوال پيام كوتاه برنامه با بيان ورود بخش خصوصى به همايش دوچرخه سوارى طى خرداد ماه در بافت تاريخى يزد اعلام داشت.

مهمانان تلفنى بخش دوم اين برنامه از افراد مسئول و غيرورزشى استان يعنى عظيم زاده شهردار و شرافت رئيس ميراث فرهنگى استان بودند و به ايراد سخن در مورد دوچرخه سوارى يزدى ها پرداختند.

عظيم زاده با بيان ايجاد محل معين براى دوچرخه سوارى مردم در سطح شهر،از پاسخ به سوال مرشدى مجرى برنامه در خصوص برگزارى جلسات خاص هم انديشى به گونه اى سرباز زد.

شرافت نيز با انتقاد از عدم همكارى برخى ارگان هاى مسئول از ايجاد اين فرهنگ در بين آحاد جامعه به عنوان اصلى ترين قدم براى بازگشت به دوران خوب گذشته در دوچرخه سوارى يزد نام برد.

نكته اى كه از صحبت هاى هردو مسئول يافت ميشد و مرشدى به ان اذعان داشت،عدم برنامه ريزى صحيح و نداشتن رابطه منظم در بين ارگانهاى مسئول بود كه همه را به تامل وا ميداشت.

قادريان از صاحب نظران فوتبال يزد از ديگر مهمانان برنامه بود و از روى خط ورزش در يزد راه بقاى فولاد را به حضور پرشور تماشاگران و كسب هفت امتياز از سه بازى انتهايى فصل مرتبط دانست.

لازم بذكر است از نكات حاشيه اى برنامه به قرعه كشى مسابقه برترين هاى ورزش يزد در سال ٩٤اختصاص داشت كه توسط شرافت و عظيم زاده انتخاب شدند.