مدير آموزش و پرورش نوشهر
مدير آموزش و پرورش نوشهر گفت: تاکنون خیران شهرستان نوشهر، 14 مدرسه در این منطقه احداث کرده اند.
کد خبر: ۲۲۰۱۷۱
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۵ 27 April 2016

به گزارش تابناک مازندران، نورالدین كوچ پیده در جشنوراه خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار نوشهر كه با حضور امام جمعه، فرماندار و جمعی از خیرین در سالن شهید باهنر برگزار شد، با اشاره به نقش مهم خیرین در توسعه و ارتقای سطح علمی هر منطقه، اظهار كرد: از خیرین می توان به عنوان یدالله و واسطه فیض خدا با بنده یاد كرد كه دارای روح لطیف و قلبی بزرگ هستند.

وی افزود: خیرین، عالمان كه در زمینه كتاب فعالیت دارند و كسانی كه فرزند صالح از خود بجای می گذارند سه دسته ای هستند كه وقتی می میرند نامشان همواره جاودان خواهند ماند و از ذهن ها پاك نخواهد شد.

مدیر آموزش و پرورش نوشهر تصریح كرد: بسیاری از انجمن اولیای مدارس، شوراها و دهیاران و جمعی از مسئولان، دانش آموزان چندین مدرسه و فرهنگیاناز جمله خیرین مدرسه یارو مدرسه سازی هستند كه همواره در این امر خیر یار و همراه آموزش و پرورش بوده اند و منشا خیر زیادی بودند.

كوچ پیده به برخی فعالیت‌های خیرین مدرسه‌ساز نوشهر اشاره كرد و یادآور شد: خیرین مدرسه ساز و مدرس یار نوشهر تاكنون 7 هزار و 200 متر زمین در بهترین نقاط نوشهر برای احداث فضاهای آموزشی به آموزش و پرورش اهدا كرده اند.

وی با اشاره به احداث تعداد 14 مدرسه و 89 كلاس درس توسط خیرین برای آموزش و پرورش نوشهر، خاطرنشان كرد: از اردیبهشت پارسال تا كنون مبلغ 111 میلیون و 600 هزار توسط خیرین در قالب كمك‌های نقدی جهت تجهیز و نگهداشت برخی مدارس اهدا شده است.

این مسئول در ادامه با بیان اینكه تعداد 230 صندلی مدارس نوشهر فرسوده است، ابراز كرد: 310 كلاس درس هوشمند نیست كه شدیدا نیازمند هوشمند سازی است.

كوچ پیده در پایان با اشاره به اینكه آموزش و پرورش نوشهر نیازمند 22 مدرسه و 165 كلاس درس است، افزود: 98 سرویس بهداشتی، 12 كارگاه و آزمایشگاه، 68 ذستگاه فتوكپی و تعمیر 65 سرویس بهداشتی از نیازمندی‌های آموزش و پرورش نوشهر است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار