سه سمینار آموزش کشاورزی با حضور معاون وزیر کشاورزی آلمان و کارشناسان کشور ترکیه و آلمان در روزهای هفتم، هشتم و نهم اردیبهشت‌ماه در شیراز برگزار می‌‌شود.
کد خبر: ۲۱۹۱۰۳
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۳ 26 April 2016
تابناک فارس به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی فارس: در حاشیه برگزاری یکی از رویدادهای مهم پسابرجام در این استان پهناور که برگزاری نخستین نمایشگاه بین‌المللی کشاورزی، ماشین‌آلات، نهاده‌ها و آبیاری است سه سمینار آموزشی بین‌المللی با حضور 82 شرکت خارجی برگزار می‌شود.

این سمینارها با حضور صاحب‌نظران داخلی و خارجی از کشورهای ترکیه و آلمان و مقامات وزارت جهاد کشاورزی و با همکاری اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی شیراز در روزهای هفتم، هشتم و نهم اردیبهشت‌ماه جاری در شیراز برگزار می‌‌شود.

در این سمینارها که در راستای منویات مقام معظم رهبری پیرامون شعار امسال که اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل است با همکاری اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی شیراز، سه کارگاه با عناوین بذر و تغذیه در گلخانه، کشاورزی حفاظتی و رویکرد خاک‌ورزی آب و گلخانه، کود در محیط خشک و مدیریت آفات و بیماری‌ها با حضور اندیشمندان داخل و خارج از کشور اجرا می‌شود.

در همین راستا امروز سه‌شنبه پروفسور احمد سکیم و مهمت یالکیوان از کشور ترکیه و دکتر حسن‌پور مدیرکل میوه‌های گرمسیری و نیمه گرمسیری وزارت جهاد کشاورزی، در روز دوم پروفسور کولر، دکتر آسودار و دو استاد دیگر از کشورهای آلمان و دکتر عباسی مدیرکل مکانیزاسیون وزارت جهاد کشاورزی پیرامون کشاورزی حفاظتی و رویکرد خاک‌ورزی سخنرانی می‌کنند.

همچنین در روز سوم، بلترر معاون وزیر کشاورزی آلمان، مهندس کشاورز معاون بهبود تولیدات گیاهی وزارت جهاد کشاورزی، مهندس شریعتمدار مشاور ارشد وزیر جهاد کشاورزی، پروفسور تایدمن و دکتر اشتفن از اساتید کشور آلمان مباحث نوین مربوط به آب و گلخانه، کود در محیط خشک و مدیریت آفات و بیماری‌ها را برای محققین، اساتید، کارشناسان و کشاورزان خبره بیان خواهند کرد.

این سمینارها از ساعت 9 صبح تا 13 در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی شیراز واقع در خیابان قصرالدشت، بعد از پل مطهری برگزار می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار