کد خبر: ۲۱۸۸۷۶
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۳ 25 April 2016
به گزارش تابناک یزد، فرماندار شهرستان تفت در نشست تکریم و معارفه رئیس آموزش و پرورش این شهرستان، از سیاست‌های آموزشی دولت تدبیر و امید در راستای توسعه هوشمندسازی مدارس تقدیر کرد.
 «محمود زارع رشکوییه» در این نشست در سالن ولایت تفت، با اشاره به اهمیت علم و دانش در دین مبین اسلام گفت: با نگاه به آیات و روایت به روشنی بر اهمیت علم و دانش در اعتلای فکری و روحی انسان آگاه می‌شویم و بی‌تردید آموزش و پرورش در این رابطه نقش مهم و غیرقابل انکاری را برعهده دارد.

وی با تجلیل از خدمات و تلاش‌های معلمان خدوم شهرستان، با تبریک پیشاپیش هفته معلم، یاد و خاطره شهید والامقام آیت الله مطهری(ره) را گرامی داشت.

زارع در بخش دیگری از سخنانش به برنامه‌های دولت برای ارتقای سطح رفاهی معلمان و دست‌اندرکاران عرصه آموزش و پرورش اشاره و بر ضرورت توجه ویژه بر رفع دغدغه‌های معیشتی این قشر خدوم و کم توقع تاکید کرد.

وی با اشاره به ضرورت هوشمندسازی مدارس برای ارتقای سطح آموزش در مدارس، از برنامه‌های دولت تدبیر و امید برای توسعه این طرح در جامعه تجلیل کرد.

فرماندار بر اهمیت بهره‌گیری از نظرات کارشناسان و خبرگان حوزه آموزش و پرورش در برنامه‌های این اداره در سطح شهرستان تأکید کرد و گفت: باید همه تلاش خود را برای ارتقای سطح کیفی علمی و تربیتی در مدارس شهرستان به کار گیریم که تحقق این مهم، نیازمند همدلی و همزبانی همگان است.

وی بر ضرورت نگاه برنامه محور در اقدامات و فعالیت‌های آموزش و پرورش شهرستان تفت تاکید کرد.

فرماندار تفت در پایان با قدردانی از خدمات و تلاش‌های «رضا فلاح‌نژاد» رئیس سابق آموزش و پرورش تفت، برای «محمدصادق مهدیان» به‌عنوان رئیس جدید این نهاد در انجام وظایف خویش آرزوی توفیق کرد.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار