تاناک کهگیلویه و بویراحمد
کلنگ‌ چهار بوستان روستایی در مناطق روستایی سروک، گوشه شاه قاسم، سرآبتاوه و مادوان علیا تا پایان فصل بهار به زمین زده می‌شود.
کد خبر: ۲۱۸۷۷۱
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۳ 25 April 2016
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد،سید کرامت‌الله فرج‌زاده از در دست اقدام بودن چهار پارک روستایی در چهار روستای حومه شهر یاسوج خبر داد و گفت: کلنگ‌ چهار بوستان روستایی در مناطق روستایی سروک، گوشه شاه قاسم، سرآبتاوه و مادوان علیا تا پایان فصل بهار به زمین زده می‌شود.
معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار بویراحمد هدف از این اقدام را توزیع فضاهای گذران اوقات فراغت و توسعه پارک‌ها در سطح مناطق روستایی عنوان کرد و گفت: با توجه به اینکه در فصول مختلف سال خصوصا فصل بهار و تابستان شاهد حضور عظیم شهروندان در پارک ساحلی هستیم احداث پارک در روستاهای حاشیه شهر را در دستور کار قرار دادیم تا هم از بار ترافیکی در این محدوده کاسته شود و هم روستائیان از خدمات و فضای سبز بهتری بهره‌مند شوند.

فرج‌زاده ادامه داد: در روستاهای بزرگ خارج از محدوده شهر یاسوج از محل اعتبارات دهیاری‌ها چهار پارک‌ روستایی تا دو سال آینده احداث خواهد شد و اهالی این مناطق از مزایای این پارک‌ها به نحو مطلوب استفاده خواهند کرد.

این مسئول تصریح کرد: ساخت چنین پارک‌هایی در روحیه خانواده‌ها و فرزندانشان اثر زیادی دارد که هرگاه محیط خانه باعث خستگی روحی آن‌ها می‌شود با حضور در چنین مکان‌هایی روحیه آن‌ها تقویت خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه ساخت پارک‌های روستایی در راستای طرح محرومیت‌زدایی از مناطق محروم و رسیدگی به روستاهای کمتر توسعه یافته صورت می‌گیرد، گفت: قطعا با احداث پارک‌های روستایی تغییر چهره، عمران و آبادانی در روستاهای منطقه ایجاد می‌شود و شاهد رضایت‌مندی بیشتر مردم خواهیم بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار