عارف در جمع مردم مرند:
رییس شورای سیاست‌گذاری اصلاح طلبان گفت: سیاه‌نمایی در حق برجام، ظلم در حق نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.
کد خبر: ۲۱۸۶۶۰
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۷ 25 April 2016
محمدرضا عارف در همایش اصلاح طلبان شهرستان مرند و جلفا با تاكید بر لزوم حضور حداكثری مردم در پای صندوق‎های رای  برای بار دوم عنوان  كرد: مردم غیور و همیشه در صحنه جمهوری اسلامی با حركات خودشان در تمامی برهه‌ها، مسئولان را مدیون خودشان كرده اند و به همین دلیل، خدمتگزاری به این مردم، افتخاری بسیار بزرگ است.

وی با بیان اینكه آذربایجان، مهد گفتمان اصلاحات و اصلاح طلبی است، ادامه داد: مردم قهرمان آذربایجان‌شرقی، نقش ویژه ای در برهه‌های حساس و تاریخی ایران اسلامی داشته اند و در خلق حماسه سیاسی ٢٤ خرداد كه نقش بسزایی داشته اند.

رییس شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان با اشاره به تغییر رویكرد فكری قوه مجریه در سال ٩٢ توسط مردم اظهار كرد: هم اكنون، نوبت مجلس شورای اسلامی است تا در چارچوب قانون اساسی، تغییر كند.

عارف با بیان اینكه دولت تدبیر و امید، وارث ٦٠٠ هزار میلیارد تومان بدهی دولت گذشته است، ادامه داد: این رقم در حدود ٢٠ بودجه عمرانی كشور است.

به گفته وی، اكثر وعده های دولت همچون مساله برجام، محقق شده است .

وی در همین راستا ابراز كرد: لغو تحریم‌های ظالمانه و حفظ فعالیت هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران از دستاوردهای ارزشمند برجام است و وظیفه همگانی است از این دستاوردها حفظ كنیم.

وی با بیان اینكه سیاه نمایی در حق برجام، ظلم در حق نظام است، گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله خامنه ای(مدظله) بهترین حامی و مدافع برجام بودند. رفتار مدعیان ولایت را در مجلس دیدیم و مشاهده كردیم كه عده ای، بی انصافی خود را به حد اعلی خود رساندند و به فرزندان مومن و متعهد این نظام، اهانت كردند.

به گفته عارف، راهبرد اصلی اصلاح طلبان، ارتقای جایگاه مجلس تا جایی است كه واقعا در راس امور باشد و بخصوص، تنها دغدغه آن، رفع مشكلات مردم باشد./ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :