استاندار يزد گفت: ضروری است تمام عوامل اجرایی و نظارتی انتخابات در مرحله دوم و در حوزه انتخابيه مهريز، بافق، ابركوه، خاتم و بهاباد با رعايت اصل بی‌طرفي امانت‌دار رأی مردم باشند.
کد خبر: ۲۱۸۵۵۶
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۲ 25 April 2016

به گزارش تابناک یزد،سیدمحمد میرمحمدی، استاندار یزد در نشست مشترک اعضای ستاد انتخابات، هيئت نظارت و هيئت بازرسی استان اظهار کرد: خوشبختانه انتخابات پنجمين دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمين دوره مجلس شورای اسلامی با حضور گسترده مردم و به صورت قانونمند برگزار شد.

وی ادامه داد: مردم با اعتماد كامل به دست‌اندركاران انتخابات در اين مرحله شركت كردند و اين اعتماد مردمي سرمايه بسيار بزرگي است كه بايد آن را قدر بدانيم و حفظ كنيم.
میرمحمدی افزود: شايسته است تمام عوامل اجرایی و نظارتی انتخابات در مرحله دوم و در حوزه انتخابيه مهريز، بافق، ابركوه، خاتم و بهاباد با رعايت اصل بی‌طرفي امانت‌دار رأی مردم باشند.
وی تصريح كرد: براي ما هيچ يک از دو داوطلب حاضر در اين مرحله تفاوتی ندارد و هر كس كه اكثريت رأی مردم را به دست آورد مورد احترام و حمايت مسئولان ارشد استان است.
استاندار یزد گفت: هر دو نامزد افرادی آگاه، باتجربه و دارای سوابق خوب خدمت به مردم هستند و از قوانين انتخاباتی به خوبی آگاهی دارند ضمن اينكه جلسات توجيهی با آن‌ها و رؤسای ستاد انتخاباتی آن‌ها برگزار شده است.
وی با بيان اينكه حوزه انتخابيه مهريز، بافق، ابركوه، خاتم و بهاباد وسيع ترين حوزه انتخابيه كشور است و دارای شرايط و حساسيت‌های ويژه‌ای می‌باشد تأكيد كرد: نبايد كوچكترين خدشه‌ای به رأی مردم و سلامت انتخابات وارد شود.
ميرمحمدی اظهار اميدواری كرد: با مشاركت بالای مردم شهرستان‌های مهريز، بافق، ابركوه، خاتم و بهاباد نماينده شايسته‌ای از اين حوزه انتخابيه به مجلس شورای اسلامی راه يابد و بتواند گام‌های مؤثری در مسير توسعه استان بردارد.

آمادگي لازم برای برگزاری انتخاباتی باشكوه
سیدمحمد رستگاری، فرماندار شهرستان مهريز نيز در اين جلسه اظهار کرد: تمام تجهيزات و تمهيدات لازم برای برگزاری سالم، قانونمند و باشكوه انتخابات مرحله دوم دهمين دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابيه مهريز، بافق، ابركوه، خاتم و بهاباد فراهم شده است.
وی ادامه داد: تمامی عوامل اجرايی بازرسی، نظامی و امنيتی به وظايف خود به خوبی آگاه هستند و جلسات آموزشی و توجيهی متعددی در اين رابطه برگزار شده است.
رستگاری خاطرنشان كرد: مشاركت بالا و حضور گسترده و آگاهانه مردم در اين انتخابات موجب عزت و اقتدار بيشتر ايران اسلامی خواهد شد و اميدواريم بتوانيم در سريع‌ترين زمان ممكن نتايج مرحله دوم انتخابات را در اختيار رسانه‌ها و مردم قرار دهيم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار