فرماندار گرمسار:
به گزارش تابناک سمنان،فرماندار گرمسار با اشاره به سفر هیئت دولت به استان سمنان طی روزهای آتی، گفت: بهره برداری از سد نمرود و رفع مشکل آب در کنار ایجاد بندرخشک مهمترین مطالبه مردم این شهرستان از دولت است.
کد خبر: ۲۱۴۰۱۲
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۵ 17 April 2016

داریوش طاهری ضمن بیان اینکه مطالبات مردمی و مشکلات گرمسار برای ارائه به هیئت دولت اولویت بندی شده است، توضیح داد: مهمترین دغدغه و اولویت شهرستان آب پایدار و بهره برداری کامل از سد نمرود، منطقه ویژه اقتصادی، استفاده از پساب تصفیه شده تهران، تبدیل منطقه ویژه اقتصادی گرمسار به منطقه آزاد تجاری، ایجاد بندر خشک، تکمیل ورزشگاه پنج هزار نفری، تامین آب شرب ۷۵روستا و تامین اعتبار برای تکمیل فازهای اداری و پژوهشی دانشگاه گرمسار است.

وی افزود: این مشکلات و معضلات در ایوان کی نیز وجود دارند چرا که هم اکنون برای این شهر نیز به ۷۵ لیتر در ثانیه آب نیاز داریم که داشته ما تا کنون ۵۰مترمکعب بوده است لذا تامین نیاز کامل آبی شهر قدیم و شهرجدید ایوانکی می بایست در دستور کار دولتمردان قرار گیرد.

سهم گرمسار از تحولات لحاظ شود

فرماندار گرمسار همچنین با بیان اینکه حضور نماینده دولت در این شهرستان فاز اول دانشگاه دولتی گرمسار، پارک علم و فناوری گرمسارو شرکت تولید داروهای دامی با سرمایه گذاری هفت میلیارد تومانی در این شرکت افتتاح خواهد شد، گفت: در سفر رئیس جمهور به دنبال برقراری عدالت، برابری و توزیع عادلانه ثروت در استان سمنان هستیم.

طاهری با بیان اینکه انتظار مردم گرمسار لحاظ شدن سهم این شهرستان در همه مسائل سفر هیئت دولت است، ابراز داشت: این سفر افق روشنی را برای استان ایجاد می کند و چشم اندازی را برای استان و شهرستان های تابع ایجاد می نماید که در تاریخ جاودانه خواهد شد.

وی با اشاره به نامگذاری سال۹۵ از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل، افزود: تحقق این شعار می تواند فرصتی برای هدفدار شدن بهتر برنامه های سال جاری باشد لذا می بایست در این سال با استفاده از توانمندی ها و تقویت آن در راه رشد و توسعه گرمسار گام برداریم.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار