رئيس هيات اسكيت ايلام از برگزاري 2 دوره كلاس مربيگري و داوري درجه سه اين رشته در استان خبر داد.
کد خبر: ۲۱۳۸۲۶
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۰ 17 April 2016

رئيس هيات اسكيت ايلام از برگزاري 2 دوره كلاس مربيگري و داوري درجه سه اين رشته در استان خبر داد.


به گزارش تابناک ایلام؛قدرت جمشيديان اظهار كرد: براي نخستين بار در ايلام كلاس هاي مربيگري و دومين دوره كلاس داوري درجه سه اسكيت به صورت مشترك آقايان و بانوان برگزار شد.
وي افزود: اين دوره هاي آموزشي به صورت مجزا و هر يك به مدت 2 روز با شركت 20 متقاضي كه 14 نفر از اين متقاضيان بانوان و شش نفر را آقايان تشكيل دادند برگزار شد تا متقاضيان امكان حضور در هر دو كلاس را داشته باشند.
رئيس هيات اسكيت ايلام گفت: با هماهنگي هاي صورت گرفته آموزش اين دو كلاس برعهده محسن بهلولي از مدرسان رسمي و باتجربه و رئيس كميته سرعت فدراسيون اسكيت از تهران بود كه دروس تئوري در سالن اجتماعات فرهنگسراي جوان اداره كل ورزش و جوانان استان ايلام تدريس و كلاس عملي در سالن قلاويزان برگزار شد.
جمشيديان يادآور شد: تا قبل از برگزاري اين دوره استان داراي يك مربي درجه 3 و يك مربي درجه يك بود كه هم اكنون تعداد مربيان درجه سه به 20 نفر خواهد رسيد و استان به سطح رضايت بخشي از تعداد داور و مربي مي رسد.
هيات اسكيت استان داراي يك مربي درجه يك است و متقاضيان اين دوره مربيگري 14 خانم و شش آقا بودند كه به آنها گواهينامه درجه سه اعطا شد.
اين كلاس ها با حضور 20 نفر از علاقه مندان از شهرستان هاي ايلام، ايوان و دره شهر روز چهار شنبه 25 فروردين ماه جاري به مدت پنج روز در محل سالن ورزشي قلاويزان بصورت عملي و تئوري در حال برگزاري است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار