کد خبر: ۲۱۳۶۷
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۲ 11 April 2015
مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان البرز با بیان اینکه شانزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت در سال جاری در البرز برگزار می‌شود، گفت: هم اکنون در مرحله ثبت نام این مسابقات هستیم.
حسن عزیزی با بیان اینکه برگزاری مسابقات ملی مهارت در ارتقاء سطح مهارت‌های فنی کارگران، صنعتگران و جوانان علاقه‌مند به این حوزه نقش موثری دارد، اظهار داشت: شانزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت در سال جاری در البرز برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه در مرحله ثبت نام شهرستانی این مسابقات هستیم، افزود: مردم و علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت و ثبت‌نام در این دوره از مسابقات به سایت آموزش و فنی حرفه‌ای استان البرز مراجعه کنند.
مدیرکل آموزش و فنی حرفه‌ای البرز با تاکید بر اینکه جوانان علاقه‌مند زیر 21 سال می‌توانند در رشته‌های متنوع و رویداد بزرگ مهارتی این مسابقات شرکت کنند، خاطرنشان کرد: این مسابقات به صورت سراسری در کلیه استان‌های کشور از جمله استان البرز برگزار می‌شود.
عزیزی با اشاره به برگزاری مسابقات جهانی مهارت که سال جاری در کشور برزیل برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: اردوی آماده‌سازی شرکت‌کنندگان این دوره از مسابقات جهانی مهارت در مرکز تربیت مربی البرز در حال برگزاری است.
وی با بیان اینکه برگزیدگان دوره‌های گذشته مسابقات ملی مهارت در سطح کشور در این اردو حاضر شده‌اند، تصریح کرد: این اردو با حضور مربیان برجسته البرزی برای آماده‌سازی شرکت‌کنندگان به منظور حضور در مسابقات جهانی 2015 برزیل در حال اجرا است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار